UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Запропонувати вакансію
Акулова Ольга

Бухгалтер

Заблоковано
16 000 грн.
  9 серпня 2022  Місто: Київ
Вік:49 років
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

РЕЗЮМЕ


Акулова Ольга Вадимівна

Місце проживання: Київ, Дарницький р-н, Позняки

Посада: бухгалтер

Мета: знайти стабільну роботу за фахом бухгалтера

Мови: українська – володію вільно,

англійська – читаю та перекладаю зі словником,

Вік: 47 років, 30.05.1975 р.н.


Освіта 2003 - Київський національний економічний університет

Спеціальність «Економіка підприємства»

2018 - Навчальний центр "Гріффін консалтинг груп"

Курс "1С8 + електронна звітність"


Досвід роботи:

  • ДП «Укрспецекспорт» ДП «Спеціалізована зовнішньоторговельна фірма «Прогрес»

Посада: бухгалтер

Період роботи: 17.05.2021. по теперішній час

Обов’язки:

- облік взаєморозрахунків з контрагентами, Акти звірки;

- рахунки-фактури, Акти виконаних робіт, ПН;

- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк обслуговуючих банків;

(до п’яти банківських установ одночасно), операції в іноземній валюті;

- робота з Держказначейством по розрахунковим операціям при виконанні

державних контрактів (договорів);

- облік розрахунків з підзвітними особами на підприємстві, в т.ч. робота з корпоративними картками;

- купівля-продаж іноземної валюти;

- касові операції;

- робота з первинними бухгалтерськими документами, їх систематизація і облік.

  • ТОВ «СТМ ЕКСПЕРТ»                                                                                                                                               Посада: бухгалтер

Період роботи: 02.11.2019. — 15.05.2021.

Обов’язки:

- облік взаєморозрахунків з контрагентами, Акти звірки;

- здійснення банківських операцій по 5-ти підприємствам (клієнт-банк, рознесення банківських виписок);

- реалізація, приход, повернення товарів, ТТН, ПН ,ВН;

- рахунки-фактури, Акти виконаних робіт;

- підготовка документів з кадрових питання підприємства (прийом, звільнення, відрядження, відпустки);

- реєстрація, ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції.

  • ДП «Укрспецекспорт» ДП «Спеціалізована зовнішньоторговельна фірма «Прогрес»

Посада: бухгалтер

Період роботи: 10.05.1999 — 20.02.2013

Обов’язки:

- касові операції;

- робота з первинними документами, їх облік і систематизація;

- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

- облік розрахунків з підзвітними особами

- складання звітності

Вміння та навички

  • Робота з бухгалтерськими програмами 1С 7.7, 8.3, Клієнт-банк, М.Е.doc.
  • Вільне користування прикладними програмами Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
  • Уміння працювати в команді

Додаткова інформація

  • Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, зосередженість, дисциплінованість, спрямованість на досягнення результату
  • Водійські права: категорія «В», водійській стаж – 2 роки
  • Автомобіль: маю
  • Сімейний стан: заміжня
  • Діти: маю дитину (хлопець,15 років)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору