Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Дата народження: 07.10.1977
Місто: Ужгород
Панченко Галина Валеріївна
Освіта:
травень 2004р. – грудень 2006р., Центрально-Азіатский університет, факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».
1998р. – 2003р., Алматинский державний університет им.Абая, факультет «Правоведние», спеціальність «Юрист».
Додаткова освіта:
14.09.2009р.– 15.02.2010р. – Курси «Бухгалтерський облік», ТОВ «Інститут сучасних професій» м.Харків.
26.02.2004р. 26.03.2004р. – Курси «Бухгалтерський облік», ЦПН «Лідер-сервіс».
03.11.2023р. – Курси Курси немецької мови В2, м.Берлин.
06.06.2023р.- Сертифікат В1 Курси немецької мови, м.Берлин.
Досвід:
Бухгалтер
2010р.-січень 2024р.- ТОВ «Восток» м.Харків
Функціональні обов’язки:
Ведення ФОП;
клієнт-банк платежі;
рознесення банківських виписок;
збір/внесення первинної документації;
нарахування заробітної плати;
обмін документами в програмі Medoc;
контроль документообігу з контрагентами, акти звірки, відомост;
ведення табелю робочого часу;
прийняття на роботу працівників;
робота в 1С 7.3, М.Е.Doc, електронний кабінет;
подання квартальної та річної звітності;
щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel;
Фінансова звітність;
виконання різних доручень головного бухгалтера та директора.
Менеджер внутрішнього супроводу продажів
2008р.-2009р. – ТОВ «Омега-Автопоставка» м.Харків
Адміністратор торгового залу
2002р. – 2007р. - ТОВ «АВС»
Консультант з правових питань
1999р. – 2002р. ТОВ «Вибір»
Алмалінский районный суд м.Алматы –
секретарь судового засідання;
1995р. – 1999р.
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– знання мов: українська; російська – вільно володію; немецка – середній рівень; англійска-початковий рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: ні.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер в Ужгороді"