UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Ужгороді, Резюме в Харкові
  4. Резюме Бухгалтер в
  5. Бухгалтер
Запропонувати вакансію
Резюме Бухгалтер
Панченко Галина

Бухгалтер

Заблоковано
20 000 грн.
 15 жовтня  Місто: Ужгород
 Готова до переїзду в: Харків
Вік:47 років
Режим роботи:вільний графік роботи, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Дата народження: 07.10.1977
Місто: Ужгород

Панченко Галина Валеріївна


Освіта:

травень 2004р. – грудень 2006р., Центрально-Азіатский університет, факультет «Облік та Аудит», спеціальність «Бухгалтер».

1998р. – 2003р., Алматинский державний університет им.Абая, факультет «Правоведние», спеціальність «Юрист».


Додаткова освіта:

14.09.2009р.– 15.02.2010р. – Курси «Бухгалтерський облік», ТОВ «Інститут сучасних професій» м.Харків.

26.02.2004р. 26.03.2004р. – Курси «Бухгалтерський облік», ЦПН «Лідер-сервіс».

03.11.2023р. – Курси Курси немецької мови В2, м.Берлин.

06.06.2023р.- Сертифікат В1 Курси немецької мови, м.Берлин.


Досвід:


Бухгалтер

2010р.-січень 2024р.- ТОВ «Восток» м.Харків

Функціональні обов’язки:

Ведення ФОП;
клієнт-банк платежі;
рознесення банківських виписок;
збір/внесення первинної документації;
нарахування заробітної плати;
обмін документами в програмі Medoc;
контроль документообігу з контрагентами, акти звірки, відомост;
ведення табелю робочого часу;

прийняття на роботу працівників;
робота в 1С 7.3, М.Е.Doc, електронний кабінет;
подання квартальної та річної звітності;

щомісячні внутрішні звіти у програмі Excel;
Фінансова звітність;
виконання різних доручень головного бухгалтера та директора.

Менеджер внутрішнього супроводу продажів

2008р.-2009р. – ТОВ «Омега-Автопоставка» м.Харків

Адміністратор торгового залу

2002р. – 2007р. - ТОВ «АВС»

Консультант з правових питань
1999р. – 2002р. ТОВ «Вибір»

Алмалінский районный суд м.Алматы –

секретарь судового засідання;

1995р. – 1999р.


Професійні навички:

– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– знання мов: українська; російська – вільно володію; немецка – середній рівень; англійска-початковий рівень.


Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: ні.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору