Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Ведення понад 15 ФОП одномоментно та декілька ТОВ.
Розробка внутрішніх положень, які регулюють організацію обліку на підприємствах;
Ведення первинної документації: підготовка рахунків, накладних та актів наданих послуг;
Контроль вірного оформлення вхідних первинних документів та їх зберігання;
Відображення банківських операцій у бухгалтерській програмі, робота з клієнт-банком, імпорт
банківських виписок;
Взаємодія з контрагентами, контроль за наявністю первинної документації від контрагентів,
звірка з контрагентами;
Ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до вимог чинного законодавства;
Контроль та своєчасне відображення операцій доходів та витрат;
Внесення пропозицій по автоматизації та поліпшенню процесів в 1с, організація роботи
інтернет магазину;
Реєстрація ПРРО;
Ведення електронного документообороту (програми "m.e.doc", "Вчасно","Соната");
Формування, перевірка та реєстрація ПН та РК, складання реєстру податкових накладних та
декларації з ПДВ ("m.e.doc");
Нарахування податків та зборів;
Ведення розрахунків з підзвітними особами;
Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.
Формування та подання фінансової, податкової та статистичної звітності;
Нарахування та виплата зарплати;
Комунікація з державними органами, супровід податкових перевірок.
Керування штатом бухгалтерів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер в Києві"