UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Запропонувати вакансію
Коцулим Іван Васильович

Бухгалтер

Заблоковано
 25 березня  Місто: Київ
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Директор-головний бухгалтер
ТОВ Консалтингова компанія "Ауді Топ" (Бухгалтерія,Консалтинг,Аудит), Київ
08.2023 − 02.2025 (1 рік 6 місяців)

Організація роботи, пошук нових клієнтів, надання послуг по розблокуванню податкових накладних, та послуг по зняттю ризиковості.Ведення ТОВ з ПДВ та без ПДВ, ФОП (виробництво, оптова та роздрібна торгівля, ветеринарні послуги, електромонтажні роботи, будівництво, консалтингові послуги тощо) на різних системах оподаткування (єдиний податок, загальна система) від первинних документів до здачі фінансової, податкової та статистичної звітності, ЗЕД (імпорт, експорт), складання та реєстрація податкових накладних, розрахунків коригувань, формування пояснень та підготовка і подача документів на розблокування, проходження перевірок на бюджетне відшкодування. Повне ведення кадрів та зарплати (нарахування, виплата, здача об'єднаного звіту ЄСВ+ПДФО), облік ОЗ, МНМА та МШП, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості тощо

Директор-головний бухгалтер
ТОВ Консалтингова компанія "Ювіто-Туреччина" (Бухгалтерія,аудит), Київ
11.2022 − 10.2023 (10 місяців)

Організація роботи, пошук нових клієнтів, надання послуг по розблокуванню податкових накладних, та послуг по зняттю ризиковості.Ведення ТОВ з ПДВ та без ПДВ, ФОП (виробництво, оптова та роздрібна торгівля, ветеринарні послуги, електромонтажні роботи, будівництво, консалтингові послуги тощо) на різних системах оподаткування (єдиний податок, загальна система) від первинних документів до здачі фінансової, податкової та статистичної звітності, ЗЕД (імпорт, експорт), складання та реєстрація податкових накладних, розрахунків коригувань, формування пояснень та підготовка і подача документів на розблокування, проходження перевірок на бюджетне відшкодування. Повне ведення кадрів та зарплати (нарахування, виплата, здача об'єднаного звіту ЄСВ+ПДФО), облік ОЗ, МНМА та МШП, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості тощо

головний бухгалтер
ПП "Металіст" (Виробництво), Хмільник (Вінницька обл.)
02.2003 − 12.2019 (16 років 9 місяців)

Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, в т. ч.
- облік ЗЕД (імпорт), (продаж та покупка валюти, формування митних декларацій в 1с8)
- формування та відправка платежів (банк-клієнт), імпорт банківських виписок в 1с8
- видача та проведення первинних документів,
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- облік МШП, МНМА, Основних засобів, їх введення в експлуатацію та списання, проведення інвентаризації;
- облік запасів (товару), звірка залишків, інвентаризація;
- податковий облік (формування та реєстрація податкових накладних в системі Медок, Фредо, підготовка документів для розблокування ПН, РК);
- формування та подання фінансової, статистичної та податкової звітності через Медок, Фредо;
- облік зарплати та управління персоналом (формування та видача кадрових документів, нарахування та виплата зарплати, лікарнях, відпускних (ч/з зарплатний проект), формування та подання повідомлень про прийняття на роботу, об'єднаного звіту з ЄСВ та ПДФО;
- проходження податкових та аудиторських перевірок, перевірки з ФСС, оптимізація податків.
Підготовка документів в банк для отримання кредитів, та для тендерів

Освіта

Винницкий с/х институт (Вінниця)
Бухгалтер-економіст
повна вища, 09.1990 − 07.1995 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Польська - Вище середнього, Чеська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Надаю послуги по розблокуванню податкових накладних та виведення зі статусу ризиковості.Впевнений користувач ПК(1с 8.3 УТП,УПП,BAS,Бухгалтерыя 2,0),МС Офис,Медок,Скайп,Гугл диск,клієнт-банки усіх ведучих банків України.Маю досвід проходження 4-х планових та 2-х позапланових перевірок( одна з них з обшуками та допитами) всі пройдені на "відмінно". Маю великий досвід по відкриттю фірм з нуля, їх закриттю та відновленню обліку. Спокійний,урівноважений,націлений на отримання максимального результату. Вмію швидко та зважено приймати рішення, добре аналізувати ситуацію. Маю двадцятипятирічний досвід ведення підприємств усіх форм власності ФОП,ПП,ТОВ,ПАТ. Знання податкового законодавства. Навички роботи в 1С: Бухгалтерія 8.3,BAS, M.E.Doc, MS Office, Клієнт-банк. Організація та ведення бухгалтерського обліку, фінансової звітності, забезпечення належного обліку, зокрема: торгівельної діяльності; виробництва; зовнішньоекономічної діяльності; активів; кредитів, овердрафтів, депозитів та інших фінансових інструментів; забезпечення належного податкового обліку (податок на прибуток, ПДВ та ін.), податкове планування, оптимізація оподаткування; підготовка та складання податкової та фінансової звітності; бюджетування, контроль витрат та рух грошових коштів, аналіз фінансової діяльності компанії; розробка та вдосконалення облікової політики, положень, наказів; контроль та нарахування заробітної плати та інших виплат персоналу; супровід податкових та інших перевірок; ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку (загальна форма оподаткування) автоматизація обліку та постановка ТЗ для програмістів; кадровий облік.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Волейбол,тенис и баня Целеустремленный,настроеный на результат,умеющий быстро проанализировать обстановку и принять единственно правильное решение.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору