UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кривому Розі
  4. Резюме Бухгалтер, економіст, фінансист в
  5. Бухгалтер, економіст, фінансист
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер, економіст, фінансист

Заблоковано
13 000 грн.
 15 серпня 2022  Місто: Кривий Ріг
Вік:56 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

начальник фінансового відділу
Назву компанії приховано (Місцеве самоврядування), Високопілля
12.2020 − По теперішній час (3 роки 4 місяці)

Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.

Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємствах та в установах.

Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.

Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.

Знання основ трудового законодавства.

Досвід стратегічного управління персоналом.

Організація фінансування установ Високопільської селищної ради, управління персоналом та ін.

Освіта

Херсонський національний технічний університет (Херсон)
бухгалтерський облік і аудит
повна вища, 09.1996 − 06.2001 (4 роки 9 місяців)
Херсонський кооперативний технікум (Херсон)
бухгалтерський облік
середньо-спеціальна, 09.1982 − 06.1985 (2 роки 9 місяців)

Знання мов:

Російська - Нижче середнього
Додатково: Вільне володіння українською та російською. Середній рівень знань англійської мови зі словарем.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Windows, Word, Exсel, E-mail, M.E.Doc і iн., навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Спроможність приймати нестандартні управлінські рішення. Вміння делегувати повноваження. Вміння контролювати. Вміння планувати та прогнозувати. Активна життєва та громадська позиція

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору