Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Заміна головного бухгалтера на період відпустки.
Функціональні обов’язки:
- ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості;
- складання актів звірок з контрагентами; робота з Клієнт-Банк;
- складання та надання звітності до податкових органів;
- управління та контроль підпорядкованими бухгалтерами (4 чол.).
Функціональні обов'язки:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників (включаючи кадровий склад офіцерів);
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства, а також подання їх в Пенсійний фонд;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- складання штатного розкладу;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.;
- ведення військового обліку;
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів та ін.
Функціональні обов’язки:
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— касові операції.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер, помічник головного бухгалтера в Чернігові"