CRM спеціаліст/Адміністратор відділу продаж
Genius Marketing/Genius Space (Онлайн навчання), Київ
07.2021 − По теперішній час (2 роки 9 місяців)
- Управління і підтримка CRM-системи компанії, інтеграцію з іншими системами та розширення функціональності
- Розроблення та реалізація стратегії використання CRM-системи з метою збільшення продажів, покращення взаємодії з клієнтами та оптимізації бізнес-процесів
- Підготовка звітів, в тому числі аналізу продажів, звітності щодо результативності CRM-системи та рекомендацій щодо поліпшення бізнес-процесів
- Постійне вдосконалення знань та навичок у сфері CRM-технологій та їх впровадження в бізнес-процеси компанії
- Постійна покунікація та робота з відділом продажів
- Ведення гугл таблиць, звітності, регулярний прорахунок конверсій і т.д
Головним моїм досягненням є впроваджання автоматизації в Zoho CRM, що значно полегшило нашу роботу
Є рекомендації з даного місця роботи