Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Мета – отримати посаду управляючого мережею або одиничним салоном краси/магазином, директора з персоналу
ДОСВІД РОБОТИ
Школа І – ІІІ ступенів №25 Шевченківського району м. Києва
вересень 2016 - вересень 2018 – вчитель історії
Салон краси «LIPKI SPA studio», м.Київ
серпень 2016 – травень 2017 – Управляючий адміністратор
Дім краси «NEO beauty home», м.Київ
жовтень 2013 – травень 2016 - Управляючий
Підвищення рентабельності та збільшення доходу салону на 30%;
Оптимізація та скорочення витрат;
Контроль за фінансовими потоками;
Аналітична робота з клієнтською базою, її утримання та розширення;
Створення ефективної нової команди професіоналів та їхня адаптація до подальшої роботи;
Організація навчальних заходів для співробітників з метою підвищення їхньої кваліфікації;
Підготовка та проведення рекламних кампаній з метою розкрутки салону та розширення клієнтської бази, проведення спеціальних event-заходів для діючих клієнтів;
Пошук та встановлення нових зв′язків з постачальниками, робота з існуючими;
Контроль персоналу в салоні;
Організація безперебійного обслуговування клієнтів в салоні;
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
Облік та контроль використання витратних матеріалів.
Дім краси «DESSANGE», м.Київ
вересень 2012 – жовтень 2013 – Адміністратор, Старший адміністратор
Спілкування з клієнтами телефоном;
Контроль персоналу в салоні;
Організація безперебійного обслуговування клієнтів в салоні;
Утримання та розширення клієнтської бази;
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
Облік та контроль використання витратних матеріалів;
Розрахунок з клієнтами за отримані послуги.
Салон краси «AVANTAGE», м.Київ
вересень 2011 – березень 2012 - Адміністратор
Спілкування з клієнтами телефоном;
Підготовка та проведення рекламних кампаній з метою розкрутки салону та розширення клієнтської бази, робота з сайтом салону;
Контроль персоналу в салоні;
Організація безперебійного обслуговування клієнтів в салоні;
Утримання та розширення клієнтської бази;
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
Облік та контроль використання витратних матеріалів;
Розрахунок з клієнтами за отримані послуги.
Салон краси «ЛІРА», м.Київ
травень – жовтень 2010 - Директор
Розробка концепції роботи салону, його зовнішнього та внутрішнього вигляду;
Підготовка та проведення рекламних кампаній з метою розкрутки салону та розширення клієнтської бази;
Вирішення кадрових питань;
Контроль за фінансовими потужностями та матеріальною базою.
серпень 2009 – березень 2010 - Адміністратор
Спілкування з клієнтами телефоном;
Контроль персоналу в салоні;
Організація безперебійного обслуговування клієнтів в салоні;
Утримання та розширення клієнтської бази;
Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
Облік та контроль використання витратних матеріалів;
Розрахунок з клієнтами за отримані послуги.
Дизайн студія «RA» Бальна, вечірня та весільна мода, м. Вінниця
2000 - 2013 - Директор
Розробка логотипу, філософії та концепції роботи студії;
Розробка та проведення рекламних кампаній з метою розкрутки студії та розширення клієнтської бази;
Вирішення кадрового питання;
Контроль за фінансовими потужностями та матеріальною базою, податковою звітністю та документообігом;
Підготовка та участь студії у різноманітних модних показах та конкурсах;
Участь в процесі розробки концепції вбрання;
Закупівля необхідних витратних матеріалів та аксесуарів;
Безпосередня робота з клієнтами, продаж вбрання та супутніх до нього товарів.
Корпорація «SELA», мережа магазинів одягу та аксесуарів, м.Київ
листопад 2007 – лютий 2008 – Адміністратор торговельного залу, касир
Спілкування з покупцями, з'ясування їхніх потреб та оптимально швидке їх вирішення;
Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
Розрахунок з покупцями за придбані ними товари;
Контроль грошових коштів;
Знання основ мерчандайзингу, та відповідне оформлення торговельного залу;
Контроль за роботою персоналу;
Прийом та відправка товару, підготовка супровідної документації;
Робота з документами та програмою 1С.
листопад 2006 – листопад 2007 – Продавець – консультант
Спілкування з покупцями, з'ясування їхніх потреб та оптимально швидке їх вирішення;
Знання принципів та технік продажів;
Знання основ мерчандайзингу;
Знання основних тенденцій та направлень сучасної моди, основ комбінації одягу, психологічної та інших типологій покупців.
ОСВІТА
2017 – ... - Національна академія управління при Президенті Украіни
2008 – 2010 - Київський національний університет імені Тараса Шевченка
2002 - 2007 – Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ
ІНШЕ
Підписатись на розсилку нових резюме: "Директор управляющий, Директор по управлению персоналом в Києві"