UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Директор з продажу, операційний директор в Києві
  5. Директор з продажу, операційний директор
Запропонувати вакансію
Резюме Директор з продажу, операційний директор
Опанасюк Юрій

Директор з продажу, операційний директор

Заблоковано
  7 лютого  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Виробництво; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Військовослужбовець
Збройні Сили України (704 окремий полк РХБЗ, в/ч А0807), м. Самбір Львівська область
03.2022 − 03.2023 (1 рік )


Керівник проекту, операційний директор
ТОВ Рибкоппродукт, проект: Е-commerc IKURA, www.ikura.com.ua (Е-commerc: роздрібна торгівля В2С FMCG ), Київ
03.2018 − 02.2022 (3 роки 11 місяців)

Функціональні обов’язки:

  • формування стратегії та розвиток Проекту Е-commerc направлення В2С;
  • бюджетування, планування діяльності для досягнення бізнес-показників;
  • підбір персоналу, розробка мотиваційних програм для працівників;
  • пошук та проведення перемовин з ключовими клієнтами;
  • пошук та проведення перемовин з постачальниками, укладання договорів;
  • побудова ефективної взаємодії з виробничим підрозділом;
  • формування асортиментної матриці та політики ціноутворення для різних каналів збуту;
  • формування та контроль проведення акційних програм;
  • контроль виконання планових показників та поставлених задач;
  • контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
  • контроль та відповідальність за ефективність та прибутковість Проекту.

Основні досягнення:

  • сформовано ефективний підрозділ націлений на якісне обслуговування клієнтів, досягнення та перевиконання планових показників з продажу та залученню нових клієнтів;
  • розробив та впровадив мотиваційну систему для менеджерів по роботі з клієнтами;
  • розробив та впровадив торгову політику яка в подальшому дозволила збільшити фінансові показники;
  • підготував стратегію та реалізував вивід на ринок нових продуктів;
  • покращив умови співпраці з низкою стратегічно важливих постачальників та отримав кращі умови (товар, відтермінування, доставка);
  • досягнуто системного зростання продаж як грошових так і в кількісних показниках:
  • досягнуто збільшення активної клієнтської бази:
  • досягнуто зростання маржинально прибутку.
 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник проекту, операційний директор
ТОВ Рибкоппродукт, проект: торгова компанія ТОВ Берег М (Торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
09.2014 − 02.2022 (7 років 5 місяців)

Функціональні обов’язки:

  • формування стратегії та розвиток Проекту направлення В2В;
  • бюджетування, планування діяльності для досягнення бізнес-показників;
  • підбір персоналу, розробка мотиваційних програм для працівників;
  • проведення перемовин з ключовими клієнтами;
  • побудова ефективної взаємодії з виробничим підрозділом;
  • формування асортиментної матриці та політики ціноутворення для різних каналів збуту;
  • формування та контроль проведення акційних програм;
  • контроль виконання планових показників та поставлених задач;
  • контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
  • контроль та відповідальність за ефективністю та прибутковістю підприємства.

Основні досягнення:

  • сформована стратегія та ефективно виведено на ринок нові торгові марки;
  • сформована мережа дистрибуції по всій території України;
  • розробив та впровадив операційне планування в розрізі – SKU, що дозволило суттєво скоротити невиконання замовлень у пікові періоди продажів та понизити кількість неліквідних товарів;
  • розробив і впровадив систему звітності для торгової команди за кількісними та якісними показниками дистриб’юторів, що дозволило покращити управління торгівельними процесами;
  • налагодив ефективну взаємодію з виробництвом, що дозволило своєчасно та в повному обсязі отримувати продукцію;
  • забезпечив щорічне зростання продажів;
  • забезпечив щорічне зростання маржинального прибутку.
 Є рекомендації з даного місця роботи
Директор з продажу
ТОВ Рибкоппродукт, проект: торгова компанія ТОВ СВ-Імпекс Ко (Торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
10.2009 − 08.2014 (4 роки 10 місяців)

Функціональні обов’язки:

  • формування стратегії та розвиток Проекту направлення В2В з нуля;
  • бюджетування, планування діяльності відділу продажу для досягнення бізнес-показників;
  • підбір персоналу, розробка мотиваційних програм для торгової команди;
  • пошук, проведення перемовин та укладання договорів з ключовими клієнтами;
  • побудова структури взаємодії з іншими підрозділами компанії;
  • формування акційних пропозицій;
  • контроль виконання планових показників та поставлених задач;
  • контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
  • виконання поставлених цілей та задач власниками бізнесу.

Основні досягнення:

  • сформував ефективний відділ продажу, націлений на досягнення планових показників з продажу та залученню нових клієнтів;
  • в короткі строки сформував мережу дистрибуції по всій території України;
  • розробив індивідуальні пропозиції, провів переговори з ключовими дистриб'юторами та впровадив формування фокусних торгових команд на базі дистриб'ютора, що надалі призвело до значного зростання продажів;
  • розробляв та впроваджував національні та локальні мотиваційні акції для торгових команд дистриб’ютора, результатом яких було збільшення представленості в торгових точках, збільшення обсягів продажів;
  • досягнуто системного збільшення продажу щороку.
 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник департаменту продажу - Україна
КФ ЗАТ Агроекопродукт, Київ, група виробничих компаній Верес (Виробництво, торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
09.2008 − 09.2009 (1 рік )

Функціональні обов’язки:

  • бюджетування, планування діяльності департаменту для досягнення бізнес-показників;
  • підбір персоналу, навчання, розробка мотиваційних програм;
  • проведення перемовин та укладання договорів з ключовими клієнтами;
  • організація необхідних заходів щодо збільшення обсягів реалізації;
  • розробка та контроль маркетингових заходів;
  • контроль витрат маркетингового бюджету підприємства;
  • побудова структури взаємодії з іншими підрозділами компанії;
  • контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
  • виконання поставлених цілей та задач.

Основні досягнення:

  • впровадив систему оцінки ефективності роботи торгової команди – мерчендайзерів, торгових представників та супервайзерів – зона відповідальності яких була національні та регіональні мережі ;
  • розробив та впровадив мотиваційну програму для мерчендайзерів, торгових представників, супервайзерів, територіальних та регіональних менеджерів з урахуванням нових завдань на маркетинговий рік;
  • у складі команди створив нову продуктову лінійку – заморожені готові напівфабрикати ТМ Верес;
  • керував проектом по виводу нової лінійки «заморожені напівфабрикати» на ринок України;
  • розробляв та впроваджував національні та регіональні маркетингові акції для мереж, результатом яких було збільшення представленості в торгових точках - збільшення обсягів продажів;
  • забезпечив збільшення кількісних та якісних показників представленості в мережевих торгівельних точках;
  • системно забезпечував щоквартальне перевиконання планів продажу;
  • скоротив час повернення дебіторської заборгованості.
Національний менеджер по роботі з дистриб’юторами - Україна
КФ ЗАТ Агроекопродукт, Київ, група виробничих компаній Верес (Виробництво, торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
09.2006 − 08.2008 (1 рік 11 місяців)

Функціональні обов’язки:

  • управління роботою відділу продажу на території України;
  • проведення перемовин та укладання договорів з ключовими клієнтами;
  • оперативне фінансове планування місяць/квартал/рік;
  • формування цінових та асортиментних акційних пропозицій;
  • підбір персоналу та навчання;
  • контроль виконання планових показників;
  • контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості

Основні досягнення:

  • створив та впровадив системне оцінювання ефективності роботи діючих дистриб’юторів;
  • залучив до співпраці системні компанії на розширив географію роботи;
  • розробив та запровадив систему оцінки ефективності роботи торгової команди – супервайзерів, територіальних та регіональних менеджерів;
  • розробив та впровадив ефективну систему мотивації для торгової команди результатом чого стало збільшення обсягів продажів та чистого прибутку компанії;
  • досягав щоквартального виконання та перевиконання планів продажу;
  • скоротив середні терміни закриття дебіторської заборгованості.

Освіта

Житомирська філія Приватного вищого навчального закладу “Європейський університет”  (Житомир)
Економіст, факультет економіка підприємства
повна вища, 09.2002 − 03.2008 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта

 Майстер продаж; Майстер не простих продажів
 Тактичний менеджмент – управління продажами, управління результатом, дистрибуція
 Мистецтво конкурентної боротьби; Переговорник; Стандарти успіху – стандартизація роботи торгових відділів
 Також за час роботи в ГК Верес пройдено низку тренінгів – Ефективні продажі, Управляння відділом з продажу, Побудова дистрибуції та інші з інтервалом 1-2 тренінги на рік.

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Понад 20 років роботи на керівних посадах у великих компаніях, починаючи з керівника регіонального відділу продажу/керівника департаменту продажу до операційного директора. Маю суттєвий досвід у розвитку B2B та В2С бізнесу. Керівник із досвідом вирішення комерційних завдань, із глибокими знаннями всіх процесів торгових та виробничих організацій. Експерт у галузі вбудовування ефективних бізнес-процесів комерційної діяльності. Маю успішний досвід управління новими проектами. Вмію формувати результативні команди та мотивувати їх на системне покращення/зростання результатів. Знаю, як побудувати працюючу модель комунікації між виробництвом та комерційним департаментом.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору