Військовослужбовець
Збройні Сили України (704 окремий полк РХБЗ, в/ч А0807), м. Самбір Львівська область
03.2022 − 03.2023 (1 рік )
Керівник проекту, операційний директор
ТОВ Рибкоппродукт, проект: Е-commerc IKURA, www.ikura.com.ua (Е-commerc: роздрібна торгівля В2С FMCG ), Київ
03.2018 − 02.2022 (3 роки 11 місяців)
Функціональні обов’язки:
- формування стратегії та розвиток Проекту Е-commerc направлення В2С;
- бюджетування, планування діяльності для досягнення бізнес-показників;
- підбір персоналу, розробка мотиваційних програм для працівників;
- пошук та проведення перемовин з ключовими клієнтами;
- пошук та проведення перемовин з постачальниками, укладання договорів;
- побудова ефективної взаємодії з виробничим підрозділом;
- формування асортиментної матриці та політики ціноутворення для різних каналів збуту;
- формування та контроль проведення акційних програм;
- контроль виконання планових показників та поставлених задач;
- контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
- контроль та відповідальність за ефективність та прибутковість Проекту.
Основні досягнення:
- сформовано ефективний підрозділ націлений на якісне обслуговування клієнтів, досягнення та перевиконання планових показників з продажу та залученню нових клієнтів;
- розробив та впровадив мотиваційну систему для менеджерів по роботі з клієнтами;
- розробив та впровадив торгову політику яка в подальшому дозволила збільшити фінансові показники;
- підготував стратегію та реалізував вивід на ринок нових продуктів;
- покращив умови співпраці з низкою стратегічно важливих постачальників та отримав кращі умови (товар, відтермінування, доставка);
- досягнуто системного зростання продаж як грошових так і в кількісних показниках:
- досягнуто збільшення активної клієнтської бази:
- досягнуто зростання маржинально прибутку.
Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник проекту, операційний директор
ТОВ Рибкоппродукт, проект: торгова компанія ТОВ Берег М (Торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
09.2014 − 02.2022 (7 років 5 місяців)
Функціональні обов’язки:
- формування стратегії та розвиток Проекту направлення В2В;
- бюджетування, планування діяльності для досягнення бізнес-показників;
- підбір персоналу, розробка мотиваційних програм для працівників;
- проведення перемовин з ключовими клієнтами;
- побудова ефективної взаємодії з виробничим підрозділом;
- формування асортиментної матриці та політики ціноутворення для різних каналів збуту;
- формування та контроль проведення акційних програм;
- контроль виконання планових показників та поставлених задач;
- контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
- контроль та відповідальність за ефективністю та прибутковістю підприємства.
Основні досягнення:
- сформована стратегія та ефективно виведено на ринок нові торгові марки;
- сформована мережа дистрибуції по всій території України;
- розробив та впровадив операційне планування в розрізі – SKU, що дозволило суттєво скоротити невиконання замовлень у пікові періоди продажів та понизити кількість неліквідних товарів;
- розробив і впровадив систему звітності для торгової команди за кількісними та якісними показниками дистриб’юторів, що дозволило покращити управління торгівельними процесами;
- налагодив ефективну взаємодію з виробництвом, що дозволило своєчасно та в повному обсязі отримувати продукцію;
- забезпечив щорічне зростання продажів;
- забезпечив щорічне зростання маржинального прибутку.
Є рекомендації з даного місця роботи
Директор з продажу
ТОВ Рибкоппродукт, проект: торгова компанія ТОВ СВ-Імпекс Ко (Торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
10.2009 − 08.2014 (4 роки 10 місяців)
Функціональні обов’язки:
- формування стратегії та розвиток Проекту направлення В2В з нуля;
- бюджетування, планування діяльності відділу продажу для досягнення бізнес-показників;
- підбір персоналу, розробка мотиваційних програм для торгової команди;
- пошук, проведення перемовин та укладання договорів з ключовими клієнтами;
- побудова структури взаємодії з іншими підрозділами компанії;
- формування акційних пропозицій;
- контроль виконання планових показників та поставлених задач;
- контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
- виконання поставлених цілей та задач власниками бізнесу.
Основні досягнення:
- сформував ефективний відділ продажу, націлений на досягнення планових показників з продажу та залученню нових клієнтів;
- в короткі строки сформував мережу дистрибуції по всій території України;
- розробив індивідуальні пропозиції, провів переговори з ключовими дистриб'юторами та впровадив формування фокусних торгових команд на базі дистриб'ютора, що надалі призвело до значного зростання продажів;
- розробляв та впроваджував національні та локальні мотиваційні акції для торгових команд дистриб’ютора, результатом яких було збільшення представленості в торгових точках, збільшення обсягів продажів;
- досягнуто системного збільшення продажу щороку.
Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник департаменту продажу - Україна
КФ ЗАТ Агроекопродукт, Київ, група виробничих компаній Верес (Виробництво, торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
09.2008 − 09.2009 (1 рік )
Функціональні обов’язки:
- бюджетування, планування діяльності департаменту для досягнення бізнес-показників;
- підбір персоналу, навчання, розробка мотиваційних програм;
- проведення перемовин та укладання договорів з ключовими клієнтами;
- організація необхідних заходів щодо збільшення обсягів реалізації;
- розробка та контроль маркетингових заходів;
- контроль витрат маркетингового бюджету підприємства;
- побудова структури взаємодії з іншими підрозділами компанії;
- контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості;
- виконання поставлених цілей та задач.
Основні досягнення:
- впровадив систему оцінки ефективності роботи торгової команди – мерчендайзерів, торгових представників та супервайзерів – зона відповідальності яких була національні та регіональні мережі ;
- розробив та впровадив мотиваційну програму для мерчендайзерів, торгових представників, супервайзерів, територіальних та регіональних менеджерів з урахуванням нових завдань на маркетинговий рік;
- у складі команди створив нову продуктову лінійку – заморожені готові напівфабрикати ТМ Верес;
- керував проектом по виводу нової лінійки «заморожені напівфабрикати» на ринок України;
- розробляв та впроваджував національні та регіональні маркетингові акції для мереж, результатом яких було збільшення представленості в торгових точках - збільшення обсягів продажів;
- забезпечив збільшення кількісних та якісних показників представленості в мережевих торгівельних точках;
- системно забезпечував щоквартальне перевиконання планів продажу;
- скоротив час повернення дебіторської заборгованості.
Національний менеджер по роботі з дистриб’юторами - Україна
КФ ЗАТ Агроекопродукт, Київ, група виробничих компаній Верес (Виробництво, торгівля оптова та дистрибуція В2В FMCG), Київ
09.2006 − 08.2008 (1 рік 11 місяців)
Функціональні обов’язки:
- управління роботою відділу продажу на території України;
- проведення перемовин та укладання договорів з ключовими клієнтами;
- оперативне фінансове планування місяць/квартал/рік;
- формування цінових та асортиментних акційних пропозицій;
- підбір персоналу та навчання;
- контроль виконання планових показників;
- контроль за своєчасним закриттям дебіторської заборгованості
Основні досягнення:
- створив та впровадив системне оцінювання ефективності роботи діючих дистриб’юторів;
- залучив до співпраці системні компанії на розширив географію роботи;
- розробив та запровадив систему оцінки ефективності роботи торгової команди – супервайзерів, територіальних та регіональних менеджерів;
- розробив та впровадив ефективну систему мотивації для торгової команди результатом чого стало збільшення обсягів продажів та чистого прибутку компанії;
- досягав щоквартального виконання та перевиконання планів продажу;
- скоротив середні терміни закриття дебіторської заборгованості.