Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
— прийом бронювань, вхідних дзвінків та поштових листів;
— робота з програмою Servio;
— поселення/виселення, розрахунок гостей;
— координація роботи покоївок;
— консультування гостей готелю щодо додаткових послуг, що надаються на території комплексу;
— підготовка звітів встановленого зразка;
— участь у замовленні товарів необхідних для роботи готелю;
— виконання інших завдань за вказівкою керівництва.
— ведення ділової кореспонденції;
— розподіл вхідних дзвінків;
— зустріч відвідувачів;
— Адміністративно-господарська підтримка співробітників офісу необхідним для роботи;
— ведення офісних витрат;
— погодження окремих питань з працівниками підрозділів за дорученням керівника;
— керування підготовкою звітної документації для керівництва;
— виконання інших завдань за вказівкою керівництва.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Діловод, офіс-менеджер в Києві"