Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Вміння та навички:
- складання розрахунків до проєкту бюджету району;
здійснення загального контролю за ходом виконання бюджету, правильністю складання, затвердження і виконанням кошторисів установ;
- ведення обліку в інформаційно-аналітичній програмі;
- забезпечення в межах бюджетних асигнувань фінансування оплати праці з нарахуваннями, видатків на енергоносії, та інші видатки з метою недопущення виникнення заборгованості.
Рівень володіння певними комп’ютерними програмами:
середній - 1С:Підприємство
високий - MS Office
високий - ІАС «Місцеві бюджети»
Досвід роботи в т.ч. державної служби
6 років 2 місяці (з 12.11.2014 – 19.03.2021)
Останнє місце роботи, посада:
Фінансове управління Гребінківської районної адміністрації, заступник начальника управління - начальник бюджетного відділу, категорія Б, шостий ранг
Освіта
Вища, Полтавський університет економіки і торгівлі, 2014 р., за спеціальністю "Облік і аудит", кваліфікація магістр з обліку і аудиту
Сертифікат учасника семінару з підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування з питань управління фінансами: «Стратегія реформування управління державними фінансами», 2019 р.
Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта
osvita.diia.gov.ua/certificates 2021 р.
Знання мов, рівень володіння
українська - рідна, англійська - базовий рівень
Підписатись на розсилку нових резюме: "Економіст, помічник бухгалтера в Києві"