Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навики роботи з пакетами прикладних програм: MS Office, Corel Draw, Photoshop, Project Expert, MD Office, 1С: Підприємство – успішний досвід прикладного використання;
Знання мов: англійська – вільно, українська – вільно, російська – вільно, французька – базові знання, польська – базові знання;
Професійний досвід: значний досвід продажів, супроводження угод, ведення переговорів, розстановки посадових обов’язків у відділі шляхом визначення і постановки цілей, завдань роботи відділу та його працівників, розробка технічних завдань на виконання робіт, наявність активних професійних контактів.
10/10 – 11/12 - ПП «ЕНТЕР» (торгівля комп'ютерною технікою та комплектуючими)
Відділ маркетингу/Маркетолог
- розробка планів та проведення маркетингових досліджень;
- моніторинг активностей конкурентів та їх цінової політики;
- аналіз можливостей розширення ринку збуту (пошук нових приміщень, моніторинг кон'юнктури);
- планування бюджетів, розробка та контроль проведення рекламних кампаній, акцій зі стимулювання збуту;
- забезпечення роботи магазинів (брендування, мерчендайзинг);
- написання рекламних текстів, розробка дизайн-макетів, ефірних рекламних роликів; наповнення сайту компанії;
- співпраця з банківськими установами з питань забезпечення споживчого кредитування;
- участь у процесі продажу на час відкриття нових магазинів, акцій, реструктуризації персоналу магазинів;
- проведення дрібних сервісних робіт з налаштування комп'ютерної техніки на час спільної роботи з торгівельним персоналом.
04/10 – 08/10 - ТОВ «Кам-Тулс» (виробництво та реалізація ручного будівельного інструменту)
Відділ збуту та маркетингу/Менеджер зі збуту
- пошук клієнтів (дилерів) та розширення ринку збуту продукції;
- організація і проведення маркетингових досліджень;
- підготовка планів реалізації продукції;
- внесення пропозицій щодо коригування цін на продукцію;
- формування заявок, зведених відомостей замовлень і асортиментних (номенклатурних) планів постачання;
- організація і контроль відвантаження готової продукції;
- одержання і аналіз претензій від покупців;
- внесення змін у довідкову та рекламну інформацію.
05/09 – 04/10 - ПП “Версус” (консалтингові послуги)
Планово-аналітичний відділ/Менеджер-аналітик
- проведення маркетингових досліджень та портфельного аналізу ;
- опис бізнес-процесів компаній-клієнтів;
- розробка бізнес-планів відповідно до вибраних стратегій;
- аналіз інвестиційних проектів;
- контроль впровадження та регулювання реалізації бізнес-планів;
- розробка пропозицій щодо визначання нових форм та видів капіталовкладень;
- організація роботи по напрямку діяльності.
02/07 – 03/09 - ЗАТ “РЕНОМЕ”
Служба стратегічного розвитку/Фахівець з методів розширення ринку збуту
- прямий продаж продукції та пошук нових клієнтів;
- розробка схем та методів підтримки клієнтів;
- оганізаційне планування роботи відділу;
- розробка та проведення маркетингових досліджень та рекламних кампаній;
- формування бюджету та плану маркетингу;
- проведення галузевих досліджень, написання бізнес-планів по перспективним напрямкам діяльності компанії;
- побудова фінансових моделей і моделей оцінки бізнесу;
- ведення бюджету витрат інвестиційної діяльності.Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету (09/02 – 06/07)
- факультет «Міжнародних економічних відносин та бізнесу»
- спеціальність «Менеджмент організацій («менеджмент у митній справі»)Курси митних декларантів підтверджені Кваліфікаційним свідоцтвом особи, уповноваженої на декларування № 20400/378 (08/06 – 02/07)