Напрямок маркетингу, реклами і PR має масу найрізноманітніших спеціальностей, на які підбір персоналу здійснюється часом за абсолютно різними критеріями. Маркетолог - це напрямок, що охоплює і творчість, і аналітику, найвимогливіше до своїх претендентів.
Правильне резюме в категорії «Маркетинг, реклама» не може обмежуватися тільки згадуванням про престижну освіту. У світлі популярності напрямку, що створила серйозну конкуренцію, кожен претендент має тут тільки один шанс отримати квиток на «другий тур» - на співбесіду.
Судити про правильність резюме на вакансію, яка передбачає і креатив, і творчість, просто неможливо. Серед резюме на цю посаду можна зустріти цілі готові проекти просування компаній, з ключовою фігурою - кандидатом, власником резюме.
Головне, захопившись оригінальністю, не упустити основні вимоги до складання цього документа.
Намагаючись звернути увагу на своє резюме, не варто забувати й про стандартні вимоги до цього документа. Навіть найоригінальніший екземпляр, що претендує на геніальність свого автора, цілком може бути відкладений убік на невизначений термін через нечитабельність, обсяг і відсутність конкретики.
Кожне правильне резюме обов'язково має спиратися на головні складові свого контенту. Не поспішайте і підготуйте своє резюме, згідно з такими рекомендаціями, як: