UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фахівець із управління товарними запасами в Києві
  5. Фахівець із управління товарними запасами
Запропонувати вакансію
Майструк Ніна

Фахівець із управління товарними запасами

Заблоковано
 20 листопада 2021  Місто: Київ
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Фахівець із управління товарними запасами
***** ((Роздрібна торгівля / Retail)), Київ
10.2015 − По теперішній час (9 років )

• централізоване управління товарними запасами по мережі (36 магазинів) та РЦ побут.хімія
• весь спектр роботи з постачальниками (АВМ-Inventori(автозамовлення) газета, цінова, графіки тощо) пов'язаний із замовленням постачальнику, контролем виконання заявок постачальниками
• формування та передача заявок постачальникам (робота із сервісом EDI)
• своєчасне подання встановлених звітів
• організація внутрішніх переміщень магазинів та РЦ
• вирішення проблем, що виникають у магазинах під час прийому товарів
• контроль за ефективністю, своєчасністю якістю постачання товару від постачальника
• своєчасне інформування менеджера комерційного підрозділу про проблеми, що виникають, і проблемних постачальників
• контроль асортименту та наявності товарів напряму при відкритті нових магазинів

Керуюча магазином
Шереметьєвський ТД ((Роздрібна торгівля / Retail)), Київ
08.2011 − 04.2014 (2 роки 8 місяців)

1. планування продажу магазину, забезпечення виконання планових показників;
2. керування персоналом магазину;
3. організація та контроль за дотриманням стандартів роботи магазину;
4. контроль ТМЦ; участь в інвентаризаціях;
5. ведення встановленої звітності;

оператор пк
Шереметьєвський ТД ((Роздрібна торгівля / Retail)), Київ
12.2007 − 08.2011 (3 роки 8 місяців)

1. Оприбуткування товару, націнка, переоцінка, роздрук цінників.
2. Робота зі зворотними накладними (корегування)
3. Закриття реалізації
3. Проведення переобліку
4. Надсилання документів клієнту електронною поштою

Приймальник
Шереметьєвський ТД ((Роздрібна торгівля / Retail)), Київ
09.2005 − 12.2007 (2 роки 2 місяці)

1. прийом товару від постачальника;
2. контроль термінів придатності, кількість та якість продукції;
3. робота з супровідними документами накладні, свідоцтва, сертифікат

касир
Шереметьєвський ТД ((Роздрібна торгівля / Retail)), Київ
02.2005 − 09.2005 (7 місяців)

• ведення касових операцій

• складання звітності, ведення касової книги

• інкасація

• проведення інвентаризацій, переоцінки, переміщень

• прийом, облік, видача, зберігання коштів

Освіта

Ірпінський економічний коледж (Ірпінь)
Бухгалтер-аудит
середньо-спеціальна, 09.1997 − 06.2000 (2 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • 1C-Retail • АВМ-Inventori • SMarket 3 та 4
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: уважність, відповідальність, енергійність, якісне виконання поставлених завдань, акуратність, бажання вчитися та підвищувати кваліфікацію, прагнення до зростання.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Працювати в стабільній компанії, що розвивається, з перспективою кар'єрного зростання, з можливістю застосовувати і підвищувати свої професійні навички.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають

↑ Вгору