UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Бердичеві, Резюме в Києві
  4. Резюме Фінансовий директор, Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера, ревізора в Києві
  5. Фінансовий директор, Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера, ревізора
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Фінансовий директор, Головний бухгалтер, Заступник головного бухгалтера, ревізора

Заблоковано
 27 вересня 2018  Місто: Бердичів
 Готовий до переїзду в: Київ
Вік:55 років
Режим роботи:
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво; Сільське господарство, агробізнес

Досвід роботи

Освіта

середня,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

ОСВІТА :вища

1986- 1990 ЖСГІ - спеціальність «Економіст по бухгалтерському обліку в сільському господарстві», (денна форма навчання).

ДОСВІД РОБОТИ:

Головний економіст - Хмелерадгосп «ім.Куйбишева», період 1990-1991 рр.;

Бухгалтер - Установа ЯЮ 309/73, період 1991-1995;

Інспектор відділу документальних перевірок - начальник управління оподаткування юридичних осіб - державна податкова служба, період 1995-2010 рр.;

Головний бухгалтер с/г підприємства ТОВ «Зелений вал», період 2011-2018рр.;

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:

— Контроль, аналіз і ревізія у всіх напрямках документообігу;

— ведення бухгалтерського та податкового обліку с/г підприємства в повному обсязі;

— складання бухгалтерської та податкової звітності с/г підприємства;

— ведення кадрової документації;

— розрахунок заробітної плати;

— укладання договорів оренди земельних паїв;

— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;

— володію комп’ютером (Знання, 1С: Бухгалтерія, Арт-Звіт Плюс».);

— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;

— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;

— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;

— досвід проходження перевірок контролюючими органами;

— знання податкового законодавства;

— досвід ведення переговорів;

— уміння працювати в команді;

— навички управління персоналом;

— грамотна письмова і усна мова;

— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

ОСОБЛИВІ ЯКОСТІ:

Чесність, відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна стійкість, толерантність у роботі з людьми різної категорії та віку.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня.

Діти: так.

Можливість відряджень: так.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору