Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Досвід роботи:підготовка документації, звітності, розрахунків, інформаційних, аналітичних довідок, економічного аналізу, аналізу кошторисних призначень, бюджетного запиту (підготовка, обгрунтування,захист),розроблення і визначення оптимальної структури управління та розроблення штатних розписів; вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності, визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, планування та проведення закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти. Навички роботи: знання персонального комп"ютера (Microsoft Word,Microsoft Office Excel,Microsoft PowerPoint,БЕСТ-Звіт,IS- Про,інтернет браузери), електрона пошта. Знання мов:українська(вільно), російська(вільно),англійська (зі словником). Інше: енергійність, відповідальність, організованість, комунікабельність, ввічливість, тактовність, почуття гумору, шкідливі звички відсутні. Практичний досвід роботи за фахом: понад 20 років.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Главный бухгалтер в Херсоні"