UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Березані
  4. Резюме Головний бухгалтер в
  5. Головний бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний бухгалтер

Заблоковано
 19 грудня 2018  Місто: Березань
Вік:52 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

Головний бухгалтер
Складська логістика
10.2008 − 12.2018 (10 років 2 місяці)
Основні обов”язки: - ведення бухгалтерського обліку на загальній системі оподаткуванні; - аналіз господарської діяльності; - постановка управлінського обліку, корпоративна звітність; - розробка, контроль договорів з контрагентами; - нарахування заробітної плати в програмі Зарплата + Кадри; - складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності ; - робота з Клієнт Банками ( перерахунок коштів, рознесення платежів); - робота з первинними документами ( прихідні та розхідні накладні, рахунки-фактури, - податкові накладні, акти прийому-передачі); - облік довіреностей; -інші супутні операції. - ведення бухгалтерського обліку на загальній системі оподаткуванні; - організація бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів на основі 1С:Підприємництво 7.7; - складання податкової та статистичної звітності, звіти у фонди; - контроль за рухом грошових коштів; - облік кредиторської і дебіторської заборгованості; - облік приходу та списання ТМЦ; - облік ОЗ, нарахування амортизації; - облік заробітної плати; - авансові звіти і відрядження; - ведення каси;

Освіта

повна вища,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Козинець Тамара Валентинівна


Особисті дані
Дата народження:21.02.1972 р.
Адреса:07541, Київська обл., м. Березань, вул. Шеченків Шлях 112/30

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді головного бухгалтера, розширити спектр набутих навиків, підвищення кваліфікації, перспектива кар’єрного росту.

Професійні навички

  • наявність досвіду на керівних посадах;

знання нормативної бази з оподаткування та бухгалтерського обліку (закони, інструкції, положення, рекомендації і т.д.);

знання матеріалів з податкової, бухгалтерської, фінансової, управлінської звітності на підприємстві;

знання основ цивільного та трудового законодавства;

знання статутних документів організації;

знання правил трудового розпорядку, прийнятого на підприємстві, інших внутрішніх нормативних актів;

знання розпорядчих актів керівництва фірми;

досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія 8.2, 7.7, знання «Клієнт-Банк»; впевнене володіння MS Excel;

знання посадової інструкції співробітника.

Досвід роботи

01.10.2008-21.12.2018 р.ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» -головний бухгалтер, складська логістика.

Робота у програмі 1С бухгалтерія ,версія 8.2
Функціональні обов'язки:

  • забезпечення організації бухгалтерського обліку на підприємстві і контроль за раціональним, економним використанням всіх видів ресурсів, збереженням власності, активним впливом на підвищення ефективності господарської діяльності підприємства;
  • управлінський облік (контроль і облік господарської діяльності, корпоративна звітність);
  • дебіторська-кредиторська заборгованість;
  • договірна робота;
  • ведення заробітної плати на підприємстві (300 чол.) починаючи від нарахування,закінчуючи подання звітності, що стосуються заробітної плати;
  • ведення паливо-мастильних матеріалів.( 78 авто) починаючи від котролю виписки товаро- транспортних накладних та подорожніх листів ,списання пального ,формування наказів на норми списання пального до формування звітів ,що стосуються палива.

08.10.2004-30.09.2008 Філія ТОВ «Кушнер-Оболонь» -головний бухгалтер
ведення та організація бухгалтерсього обліку з нуля, оптовий дистрибутор напоїв.

Функціональні обов'язки:

  • повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 7.7;
  • робота з первинною документацією;
  • звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;
  • проведення банківських операцій;
  • підготовка і здача звітності в державні фонди;
  • ведення кадрового діловодства;
  • розрахунок і нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва.


03.04.2001-16.01.2004 р.-ДП «Алсек»- головний бухгалтер,
ведення та організація бухгалтерсього обліку з нуля, мебельне виробництво, гуртова торгівля.

Функціональні обов'язки

  • ведення бухгалтерського обліку на загальній системі оподаткуванні;
  • організація бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів на основі 1С: Підприємництво 7.7;
  • складання податкової та статистичної звітності, звіти у фонди;
  • контроль за рухом грошових коштів;
  • облік кредиторської і дебіторської заборгованості;
  • облік приходу та списання ТМЦ;
  • облік заробітної плати;
  • авансові звіти і відрядження;

ведення каси, банку.


23.06.1992 р.- 02.04.2001р. Березанська міжрайонна оптова база ОСС – бухгалтер, зам. головного бухгалтера.
Робота у програмі 1С бухгалтерія , версія 8.2
Функціональні обов'язки

  • ведення підрозділу АТП (облік і контроль заробітної плати водіїв, паливо-мастильних матеріалів (60 авто, починаючи від котролю виписки товаро- транспортних накладних та подорожніх листів ,списання пального, формування наказів на норми списання пального. до формування звітів ,що стосуються палива);
  • ведення податкового обліку ПДВ;
  • дебіторська-кредиторська заборгованість, облік довіренностей.


Освіта: середня-спеціальна ( з 1992 по 1994 р.) Київский кооперативний технікум , спеціальність – бухгалтерський облік .
Вища (з 1994 по 1999 р.) ЛКА (Львівський торгово-економічний університет)
спеціальність- облік і аудит.

Сертифікати CAP, АССА DIPIFR (RUS) -Диплом ACCA по МСФЗ


Знання мов: Українська, російська.

Навики роботи з ПК, знання офісних програм: Microsoft Office, Internet, 1С: Підприємництво Версія 8.2., 7.7, Клієнт Банк, Зарплата+Кадри, Бест Звіт Плюс, програма АРМ звіт ,Медок.


Особисті якості: Вміння працювати в команді, прагнення та вміння самостійно приймати рішення, стресостійкість, уважність, відповідальність, організованість, порядність, чесність, акуратність, висока концентрація уваги, організаторські здібності, вміння працювати з великим об'ємом інформації.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.

Можливість відряджень: так.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору