UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Головний бухгалтер в Києві
  5. Головний бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний бухгалтер

Заблоковано
 18 листопада 2019  Місто: Київ
 Готовий до переїзду в: Івано-Франківськ
Вік:41 рік
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

Заступник начальника відділу обліку операцій та звітності
ДПАТ Національна акціонерна компанія "Украгролізинг" (Передача с/г техніки на умовах фінансового лізингу), Київ
03.2009 − 10.2019 (10 років 7 місяців)

- з березня 2009 року по день звільнення займався веденням заробітної плати по співробітниках (в середньому 200 людей) що включало в себе оформлення їм ЗП карток, нарахування та виплата на карткові рахунки заробітної плати. Знаю як робити розрахунок лікарняних, відпускних/компенсації, вихідної допомоги при звільненні. Також в мої обов’язки входила підготовка та здача звітів зі статистики праці, до ДФС, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, звіту за формою 1-ДФ та Управління праці та соцзахисту населення.

- з січня 2018 року до жовтня 2019 року виконував функції головного бухгалтера Сумської філії нашої Компанії, а саме: повне ведення бухгалтерського обліку та здача всього пакету звітності.

Головний спеціаліст Управління бухгалтерського обліку
ВАТ Національна акціонерна компанія "Украгролізинг" (Передача с/г техніки на умовах фінансового лізингу), Київ
12.2006 − 10.2008 (1 рік 10 місяців)

- вів облік в 1С лізингоодержувачів по 9 областях (нарахування поточних платежів за техніку та винагороди компанії, виписка рахунків на оплату, складання актів виконаних робіт та податкових накладних, актів звірок, проводив зарахування згідно листів господарств та інші дрібниці);

- після був призначений на ведення та аналіз банківських виписок поточних рахунків в комерційних банках та реєстраційного рахунку відкритого в Держказначействі (підготовка в системі Клієнт – Банк платіжних доручень на оплату робіт і послуг, перерахувань податків, закупівлю с/г техніки (в спеціальній програмі Держказначейства), рознесення та перевірка даних по випискам в 1С, підготовка оперативної інформації керівництву про розмір суми що підлягає поверненню до держбюджету та про стан розрахунків з заводами-виробниками с/г техніки тощо);

- потому деякий час пропрацював з філіями компанії перевіряючи об’єми виконаних ними послуг щодо повернення планових лізингових платежів, а також виїздив у відрядження для виконання наказів керівництва;

- також встиг попрацювати з основними засобами, а саме доведення до пуття інвентаризації, підготовка актів введення в експлуатацію, внутрішнього переміщення, ремонту, вибуття, нарахування амортизації в бухгалтерському та податковому обліку, підготовка та здача форми №2-інвестиції, списання пального та матеріалів, бланків суворого обліку, підготовка та здача форми №4-МТП;

- був також закликаний підготувати та здати звіт Київської філії НАК «Украгролізинг» по персоніфікації за 2006 рік через її бездіяльність та відсутність головного бухгалтера але згодом постала необхідність здачі повного пакету статистичної звітності за ІІ кв. 2008 року материнській компанії (НАК «Украгролізинг»), а також здача звітності до ДПІ у Печерському р-ні.

Заступник головного бухгалтера
ТОВ "ТУЛУ" (Надання охоронних послуг, обслуговування систем сигналізацій, виконання їх монтажу та пусконалагоджувальних робіт), Київ
11.2005 − 12.2006 (1 рік )

В ТОВ «ТУЛУ» займався веденням практично всього документообігу, що включало в себе:
- листи, комерційні пропозиції, довідки, заявки на участь у тендері і т.ін.;
- договори (на надання охоронних послуг, обслуговування систем сигналізацій, виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, оренди, підрядних робіт, безпроцентних грошових позик, отриманих послуг і т.ін.), додаткові угоди до договорів, акти, кошториси, протоколи договірної ціни і т.ін.
- ведення обліку та контроль корпоративних телефонів фірми;
- постійне спілкування з представниками фірм-контрагентів засобами телефонного зв’язку та мережею Internet;
Що стосувалося виключно бухгалтерської роботи:
- ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами в 1С;
- виписка рахунків, довіреностей, видаткових та податкових накладних;
- ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних;
- нарахування ЗП в Excel (біля 200 чоловік - охоронців) та підготовка Долатку ;
- здача персоніфікованої статистичної звітності та звітності за формою 1-ДФ;
- розрахунок та облік подорожніх листів, авансових звітів;
- підготовка та відправлення платежів через систему „Клієнт-Банк”;
- отримання банківських виписок та їх подальше рознесення на рахунки бухгалтерського обліку.

Стажер
АКБ "Правекс-Банк" (Банківські послуги), Київ
09.2005 − 11.2005 (2 місяці)

проходив стажування в Червоноармійському відділені „Правекс-Банк” на посаду економіста з кредитування фізичних осіб та отримав запрошення працювати але...

Кухар
Fashion-cafe „МАРОКАНА”, Київ
07.2003 − 08.2005 (2 роки 1 місяць)

Як підробіток під час навчання працював кухарем у елітному fashion-cafe, випікав хліб за оригінальними рецептами.

Освіта

Національний університет харчових технологій (Київ)
Факультет "Обліку, аудиту та підприємницької діяльності", спеціальність “Бухгалтерський облік та аудит”
повна вища, 09.2000 − 07.2005 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Початковий, Українська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Маю навички користування офісною технікою (ксерокс, факс, сканер) та комп’ютерними програмами (Windows XP/7/10, MS Office Word/Excel, Internet Browsers, Outlook Express, 1С: Підприємство 7, 8.1, 8.2, medoc, Клієнт-Банк, Internet - банкінг.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Акуратність, відповідальність, не балакучість, здатний сприймати нову інформацію, серйозна і не конфліктна людина, почуття гумору - присутнє.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: 1. Відсутність базару і масковскава радіо на робочому місці, бажано щоб воно було відокремлене. 2. Графік роботи з 8:00 до 17:00, неповний робочий день/тиждень або вільний графік. 3. Стабільно працюючий комп'ютер, без "зависань" та "обдумування" простих о

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору