UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Львові
  4. Резюме Головний бухгалтер, аудитор, фінансовий менеджер в Києві
  5. Головний бухгалтер, аудитор, фінансовий менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний бухгалтер, аудитор, фінансовий менеджер

Заблоковано
 14 вересня 2020  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Львів
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Опис

Заступник директора з фінансових питань

Лип 2018 - по сьогодні (2 роки 1 міс)

Агрокомпанія з українськими інвестиціями

АПК (Агропромышленный комплекс)

(Штат працівників понад 500)

У підпорядкування 11 чоловік.

Контроль за формуванням/випуском якісних фінансових даних;

Презентування фінансових результатів на зборах акціонерів;

Управління робочим капіталом;

Забезпечення роботи компанії у відповідності до податкового законодавства;

Забезпечення правильності ведення обліку згідно вимог/висновків зовнішніх та податкових аудиторів;

Планування фінансових потоків; контроль ліквідності;

Узгодження позикового та власного капіталу.


Головний бухгалтер з функціями фінансового директора

Кві 2018 - Лип 2018 (4 міс)

ТОВ "ЕЙ ДЖИ ТІ ІНТЕРН ТРЕЙДІНГ", Київ (Оптова торгівля (міжнародна) нафтою та нафтопродуктами)

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

(Штат працівників понад 10, Старт ап)

Управлінський/ фінансовий у відповідності до МСФО/податковий облік


Головний бухгалтер

Січ 2017 - Кві 2018 (1 рік 4 міс)

ТОВ "ПОРШЕ ІММОБІЛІЄН УКРАЇНА", ТОВ "ПОРШЕ УКРАЇНА"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

Фінансова (П(С)БО, МСФО)/податкова звітність 4 юр. особи;

Імплементація/оптимізація бізнес-процесів SAP 5 юр.осіб ;

Контроль розрахунків з нерезидентами;

Управлінська звітність (Баланс, Фінрез, Рух грошових коштів, Калькуляції);

Звітність по земельному податку, орендній платі за землю, податку на нерухоме майно,

Взаємодія з аудиторами Big4;


КЕРІВНИК У ПРОЕКТАХ ФІНАНСИ, ЗАСТУПНИК ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА,

Сер 2011 - Січ 2017 (5 років 6 міс)

LAFARGEHOLCIM ТОВ "ККНК ТЕХНОБУД"

Промышленность и Производство

(штат працівників понад 1000)

КЕРІВНИК НАПРЯМУ ФІНАНСИ при втіленні Європейської бізнес-моделі (ЄБМ).

Обов'язки напротязі проекту ЄБМ, SAP 2016:

Участь у конференціях в Братиславі, Відні по імплементації Європейської бізнес-моделі;

Врахування змін/вимог в Обліковій політиці Групи;

Керівник напрямку B2R фінанси у проекті втілення SAP:

формування локальних файлів:організаційна структура, облік головного журналу, розрахунки з постачальниками/покупцями, контроллінг, управлінський облік, облік основних засобів);

координування із спеціалістами виробничого підрозділу, відділу постачання/збуту, кадрів;

надання прав та призначення ролей в програмі SAP у відповідності до позицій та типів транзакцій;

відповідальність за своєчасність підготовки даних, міграції та підтвердження даних у SAP;

тестування налаштованої програми (Мадрид, Варшава);

навчання працівників в Україні в кількості понад 20.


ЗАСТУПНИК ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА.

Загальні обов'язки:

Фінансовий облік 4 компаній:

Перевірка та підтвердження ордерів по закупках (тип витрат, послуг, ОЗ, ТМЦ) у відповідності до МСФО;

Контроль касових операцій, авансових звітів, розрахунків з постачальниками/покупцями, імпорту тмц/послуг, обліку зарплати , головної книги;

Звітність ФОП з різними системами оподаткування;

Підготовка звітності з трансфертного ціноутворення 2014-2015рр;

Ведення розрахунків з нерезидентами;

Контроль за розрахунком курсових різниць;

Взаємодія з аудиторами Big4;

2011: імплементація програми JD Edwards.


ВНУТРІШНІЙ АУДИТОР

Вер 2009 - Сер 2011 (2 роки)

ТОВ "УКРЛЕНДІНВЕСТ" (ТОВ "ВАЛАРИ ЕКСПОРТ")

АПК (Агропромышленный комплекс)

(Штат компанії понад 30 000 працівників)

Аудит фінансової/податкової звітності.

Рекомендації по проведенню операцій в обліку (ЗЕД контракти).

Пдіготовка звітності по МСФО для виходу на IPO.

Підготовка звітів керівництву по проведеному аудиту.

Виїзні перевірки, що передували плановим податковим перевіркам.


ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Лют 2004 - Вер 2009 (5 років 8 міс)

ДП "ТЕХНОАГРОПОЛІС" (ВАТ "БРОДИ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД", ТОВ СГП "БРОДІВСЬКЕ")

Промышленность и Производство

(Штат підприємства понад 1000 працівників)

У підпорядкуванні 15 чоловік.

Управлінський/ бухгалтерський/ податковий облік 3 юрособи;

Облік цінних паперів (векселі);

Податкове планування та оптимізація;

Взаємодія з контролюючими органами;

Консолідація звітності;

Зовнішньоекономічна діяльність;

Імплементація 1С;

Звітування про результати діяльності на зборах акціонерів.Фінансова/податкова/управлінська звітність.

Податкове планування.

Зовнішньоекономічна діяльність.

Облік цінних паперів.

Взаємодія з контролюючими органами.

Програми 1С, Облік.

Консолідація звітності.

Звітування про результати роботи на зборах

акціонерів.



Work experience —16 years 6 months

(July 2018- Current)


2 years 1 month

AGRICULTURAL COMPANY with Ukrainian investments

(company staff over 500 employees)

CHIEF FINANCIAL OFFICER

Subordinates 11 employees.

Financial Information:
Overseeing quality of issuance of financial information;
Reporting of financial results to the board of directors;

Risk Management:
Understanding and mitigation of key elements of the company's risk profile;
Ensuring that the company complies with tax legal requirements;
Ensuring that record keeping meets the requirements of external auditors and government agencies (labour inspection; tax authorities);
Maintaining relations with external auditors and investigate their findings and recommendations;
Funding:
Monitoring cash balances and cash forecasts;
Arranging for debt financing and equity financing;

April 2018 — July 2018
4 months

LLC AGT TRADING

Oil trading international

(start-up, company staff over 10 employees)

CHIEF ACCOUNTANT with CFO function

Prepared management /financial according to IFRS /tax accounting.

January 2017 — March 2018
1 year 3 months

LLC "PORSCHE IMMOBILIEN UKRAINE

Automotive business

CHIEF ACCOUNTANT

Submitted finance/tax reports 4 small-sized entities;
Implemented SAP 4 small-sized entities /adopted business processes at 5 entities;
Reviewed documentation and closing deals control with foreign partners;
Prepared management reports (BS, P&L, cash flow, cost calculation, sales report);
Interacted with auditors Big4;.

August 2011 — January 2017
5 years 6 months

LafargeHolcim LLC " KKNK TECHNOBUD"

Mining and Processing of Mineral Raw Materials,Quarry Development (stone)

(company staff over 1000 employees)

HEAD IN FINANCE PROJECT (SPOC)

Subordinates 7 employees.

Main duties during European Business Model (EBM) Project 2016 :
Attended conferences in Bratislava,Vienna on implementation European Business Model (EBM);
Acted as ambassador of the EBM solution for Country Book to Report (B2R) Workstream in change management and communication activities;

Applied changes in Group Accounting & Reporting Policy through learning the innovations and requirements;

Maintained day-to-day relationship with corresponding Central EBM Process&IT expert in Madrid;
Headed of workstream Country Book to Report (B2R) in process of implementation SAP :
formed local settings file (Organisational Structure, FI-General Ledger accounting, FI-Acсounts Payable & Accounts Receivable, Controlling , FI-Assets Accounting);
coordinated job with specialists manufacturing-, vendors-, customer-, HR teams;
organised B2R Authorization sessions and assign roles according to position & types of transactions;
was responsible/supported for country timeliness of cleansing, data migration validation;
tested customized system in Madrid, Warsaw;
conducted employees SAP training in Ukraine over 20 people;
managed execution of above tasks via JIRA tickets;

CHIEF ACCOUNTANT DEPUTY
General responsibilities:
Supported financial/tax accounting one company with 3 divisions:
Overview and approved purchase orders in order to determine correct classification of purchases according to IFRS and corporate policy (type of expenses in non-stock positions, services, CAPEX, OPEX for items);
Reviewed transactions postings in Account Payable ledger/Tax ledger and General ledger;
Discussed financial and tax issues in contracts with procurement team and controled payments to residents/non-residents (withholding tax);
Prepared calculation on transfer pricing in 2014-2015;
Controled cash journals clothing, expense notes satements with employees;
Checked interest foreign currency valuation;
Interacted with auditors Big4, internal foreign auditors;
2011: took part in implementation ERP system JD Edwards.

September 2009 — August 2011
2 years

LLC UKRLANDINVEST (LLC VALARS EXPORT)

Agro-food industry

(company staff over 30 000 employees )

CONTROLLER/ AUDITOR

Job responsibilities:
Checked financial reporting, analysis of its reliability, timeliness, and sent into IFRS department and consolidation;
Controled tax reporting (preliminary forecast, check the correctness of filling of declarations, control of deadlines for submission);
Analyzed balances between affiliated units;
Controled balances/transactions incurred for the purpose of tax optimization;
Conducted on-side audit of documentation and reports of group entities before planned tax audit by Regulatory Authorities.

Prepared financial data according to IFRS for Initial Public Offer.

February 2004 — September 2009
5 years 8 months

DE "TEHNOAGROPOLIS" (OPEN JOINED-STOCK "BRODY TINNED FACTORY", LLC "BRODIVSKE")

Agro-food industry

(company staff over 1000 employees )

CHIEF ACCOUNTANT

Subordinates 15 employees.

Job responsibilities:
Drawed up of financial/management and tax reporting for 3 Legal entities;
Tax planning/optimization;
Conducted import/export operations;
Accounted promissory notes, securities;
Interacted with regulatory authorities, suported tax audit;
Implementation 1C (3 entities).
Reported financial indicators at annual shareholders' meeting.

Education

Higher

2007

Kiev Shevchenko National University

Economics,Finance

2001

Ternopil State Technical University

food technologies, engineer

Professional development, courses

2020

Association of Chartered Certified Accountants

ACCA: F5 Performance management, F7 DipIFR, F9 Financial management.

2017

Project Management

KMBS

Key skills

Languages

Ukrainian : Native; English: B2 Upper Intermediate; German: A2 Elementary.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору