Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
В мої обов’язки входило, налагодження та контроль усих робочих процесів в магазині. Підбір персоналу на відкриті вакансії. Запуск та розкрутка соціальних груп. Планування бюджету на наступний період. Товарознавство, замовлення, поставка на облік товарів. Робота з клієнтською базою. Робота над системою навчання. Бухгалтерський облік. Системне адміністрування. Здача звітності.
починав працювати оператором комп’ютерного набору, за рік виріс до посади системного адміністратора, а ще за півроку був керуючим магазину, до самого звільнення. В мої обов’язки входило, товарознавство, робота з постачальниками по замовленню, робота з персоналом по організації та запровадження робочих процесів магазину. Робота по комп’ютерній мережі, торговим ПО, та офісною технікою. Здача звітності перед власником.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник в Золотоноші"