Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Ведення операційного обліку готової продукції, контроль залишків, термінів придатності. Оформлення супровідної документації, якісних посвідчень. Участь у інвентаризації.
Ведення проекту, участь у розвитку від маленького агенства до клініки. Ведення переговорів, проведення співбесід, організація бесперебійної роботи та контроль за виконанням поставлених задач. Відрядження за кордон. Вирішення конфліктних ситуацій.
Організація роботи магазинів, виконання планових показників, контроль виконання корпоративних стандартів персоналом. Забезпечення оптимального товарного запасу, контроль касової дисципліни, складання звітів. Відкриття нових магазинів. Вирішення конфліктних ситуацій.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник-адміністратор магазину, Замісник керівника в Кременчуці"