UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Логопед, терапевт мови і мовлення в Києві
  5. Логопед, терапевт мови і мовлення
Запропонувати вакансію
Ахмерова Олена

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяЛогопед, терапевт мови і мовлення

Заблоковано
20 000 грн.
  5 жовтня  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: Медицина, фармацевтика
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Терапевт мови і мовлення
Лікарня (Медицина)
10.2022 − По теперішній час (2 роки )

Корекція складних мовленнєвих розладів: афазія, дизартрія, заїкання.

Досвід роботи з військовими.

Діагностика, відновлення та корекція мовлення після:

- інсульту;

- черепно-мозкових травм;

- захворювань центральної нервової системи;

- нейроінфекцій;

- оперативного втручання на головному мозку.

Відновлення, покращення та вдосконалення важливих когнітивних функцій мозку, порушених вищих психічних функцій:

- сприйняття;

- усвідомлення;

- розпізнання;

- мовленнєва увага і уява;

- слухо-мовленнєва пам'ять;

- мовленнєве мислення;

- сприйняття і переробка зовнішньої інформації.

Відновлення, покращення та вдосконалення мовленнєвих функцій (імпресивне та експресивне мовлення):

- розуміння зверненого мовлення;

- вміння називати предмети та дії;

- фразове мовлення;

- зв’язне мовлення;

- граматична будова;

- звуковимова;

- навички читання, письма, рахунок тощо.

- артикуляційна, дихальна и міофункціональна гімнастика.

Відновлення або покращення ковтання (подолання дисфагії).

Ротоглоткової реабілітації ковтання, яка включає мультидисциплінарний менеджмент - застосування компенсаторних технік:

- постуральні стратегії;

- різні види стимуляції для м'язів ротоглотки;

- відновлювальні вправи).

Освіта

Сло (Слов'янськ)
Cлов`янcький дeржaвний педагогiчний унiверситет
повна вища, 09.2002 − 06.2007 (4 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Я маю вищу педагогічну освіту другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Дефектологія», кваліфікацію викладача корекційної педагогіки в вищих навчальних закладах I-IV рівня, вчителя загальноосвітньої спеціальної (корекційної) школи, логопеда. До воєнного часу я працювала у нaвчaльнo-peaбiлiтaційному цeнтрі для дітей з особлими освітніми потребами, зараз знаходжуся там на простої. На даний момент я працюю на посаді логопеда в інсультному центрі неврологічного відділення міської лікарні, а також працюю на посаді терапевта мови і мовлення в реабілітаційному відділенні районної лікарні. Я пройшла різноманітні курси підвищення кваліфікації для вчителів-логопедів, які допомагають мені реалізовувати мету своєї професійної діяльності, узгоджуючи її з цілями діяльності освітнього закладу, що полягають в організації роботи з комплексної реабілітації дітей з ООП за допомогою створення єдиного предметно-розвиткового простору та реалізації інтегрованого підходу. Моя логопедична діяльність полягає в розробці та реалізації індивідуальних програм розвитку для вихованців закладу, адаптації та модифікації корекційних освітніх програм та подальшому моніторингу розвитку та навчальних досягнень дітей, які мають мовленнєві порушення різної етіології, в організації роботи комплексної педагогічної підтримки з урахуванням освітніх потреб кожної дитини, її компенсаторних можливостей з опорою на збережені сенсорні можливості, її творчих здібностей і сензитивних періодів розвитку. Я приділяю велику увагу оптимізації інтегративної взаємодії команди психолого-педагогічного супроводу нашого навчального закладу з корекції мовленнєвих порушень у дітей на основі активного спілкування, взаємодоповнення, співробітництва і співтворчості. Тож у роботі я намагаюся розширювати ділові та творчі контакти з колегами, узагальнювати та поширювати результати роботи через виступи, публікації, методичні об’єднання та інші форми діяльності. Крім цього я постійно підтримую тісний зв’язкок з батьками - проводжу індивідуальні консультації, надаю матеріали для домашніх завдань, обмінююсь відео-матеріалами з досягненнями дитини, надаю корисну інформацію для електронної газети реабілітаційного центру тощо. Конструктивна взаємодія з батьками - один з найважливіших факторів успішної діяльності вчителя-логопеда, тому я враховую думку батьків та їхні запити щодо успішності і прогресивної динаміки розвитку дитини. Також я пройшла курси підвищення кваліфікації на базі Київського університету імені М. Драгоманова «Школа афазіолога», спеціалізоване навчання за темою «Базові засади застосування Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (МКФ)», що допомагає мені у роботі в закладах охорони здоров’я. Я здійснюю корекційно-відновлювальну роботу з пацієнтами неврологічного, нейро-хірургічного та реанімаційного відділень, які перенесли інсульт, черепно-мозкові травми, хірургічні втручання, акубаротравми, у тому числі з військовими. Моя допомога таким пацієнтам полягає у розгальмовуванні мовлення, сприймання, уваги, пам’яті, аналітико-синтетичної діяльності, а також у відновленні ковтання. Спочатку я проводжу оцінку наявності порушень ковтання, а потім обстежую усі структурні компоненти мовлення пацієнта, проводжу диференціальну діагностику афазії і дизартрії і складаю план логопедичної корекційно-відновлювальної роботи і програму терапії мови і мовлення з пацієнтом, враховуючи його індивідуальні особливості, що впливає на результат реабілітаційного процесу в цілому. Я намагаюся розпочинати проводити заняття якомога раніше, обов’язково враховуючи загальний стан пацієнтів та їхні можливості на даний момент. Впродовж реабілітаційної логопедичної роботи у пацієнтів з мовленнєвими вадами покращуються загальні мовленнєві навички, відновлюються артикуляційні навички, розуміння зверненого мовлення, здатність до наслідування, усуваються недоліки складової структури мовлення, відновлюється граматична будова, відновлюється зв’язне мовлення, коригується звуковимова, читання і письмове мовлення. За період логопедичної відновлювальної роботи з пацієнтами особлива увага приділяється відновленню та покращенню функції ковтання, що запобігає аспіраційній пневмонії та рятує життя пацієнта. Завдяки логопеду пацієнти з дисфагією проходять програму ротоглоткової реабілітації ковтання, яка включає мультидисциплінарний менеджмент - застосування компенсаторних технік (постуральні стратегії, різні види стимуляції для м'язів ротоглотки та відновлювальні вправи). Крім цього особливу увагу я приділяю корекційній дієті. Спираючись на результати скрінінгу на дисфагію, рекомендую лікарям встановити назо-гастральний зонд, призначений для ентерального харчування, або забезпечую нутрітивну підтримку. Велике значення у відновленні функції мовлення та ковтання має взаємозв’язок з родичами хворого, адже постійний коригуючий вплив дуже важливий. Пацієнт, родичі якого дотримуються рекомендацій логопеда, демонструє значну динаміку у відновленні. Впродовж роботи у навчально-реабілітаційному центрі я контактую з іншими логопедами та корекційними педагогами, обмінююсь досвідом, перебуваю у безперервній тісній взаємодії з фахівцями у процесі корекційно-розвиткової освітньої діяльності, що стимулює мовленнєвий, пізнавальний та особистісний розвиток дитини, підтримую зв'язок з батьками та родичами дітей. Працюючи у мультидисциплінарній реабілітаційній команді неврологічного відділення, я активно співпрацюю з лікарями та іншими членами мультидисциплінарної команди, а також з родичами пацієнтів. Тож взаємозв’язок логопеда з колегами і батьками дітей в освітньому закладі та взаємозв’язок логопеда з фахівцями і родичами пацієнтів у медичному закладі рівноцінно важливі, бо забезпечують бажаний оптимальний результат спільної плідної праці.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають

↑ Вгору