Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Янковець Оксана Анатоліївна
Дата народження: 18.01.1986 р.
Громадянство: Україна
Сімейний стан: заміжня, маю 1 дитину
Дом.адреса: м.Житомир, проспект Миру 61/2, кв.48
Освіта:
- вища, Житомирський державний університет імені Івана Франка (2002-2007); природничий факультет; спеціальність «Біологія, хімія, валеологія та основи екології».
- друга вища, Європейський університет, Житомирська філія (2007-2009); факультет економіки та менеджменту, спеціальність «Менеджмент організацій».
Досвід роботи:
- 2006-2007 – лаборант кафедри ботаніки Житомирського державного університету імені Івана Франка.
- 2006-2007 – промоутер рекламних акцій (додаткове джерело заробітку)
- 2007 –2008 – кредитний інспектор ТОВ «КБ «Дельта»
- 2008-2009 (листопад) – експерт з продажу ТОВ «Мобілочка»
- 2009 (листопад) - 2011 (травень) – управляючий салону мобільного зв’язку «Мобілочка-Київстар»
- 2011-2014 (липень) – декретна відпустка
- 2014 (липень)– 2020 (березень) – офіс-менеджер ФОП Корчева Н.М. (напрямок – друкована продукція (навчальна та художня)¸ канцелярія, дитячі іграшки). Головні обов’язки – робота з постачальниками (більше 20-ти компаній по всій Україні), замовлення товару, моніторинг новинок на ринку, робота з накладними, контроль товарних залишків на складі, ведення офісної документації, консультування клієнтів по телефону, робота з електронною поштою, координація роботи окремих підрозділів фірми з елементами логістики, складання плану роботи на тиждень, постійна комунікація з керівниками відділів фірми.
Досягнення на цій посаді - оптимізація витрат компанії за рахунок оптимальних вчасних закупівель товару без надмірного надлишку та постійного грамотного підтримання актуальних залишків необхідного товару; співпраця компанії з новими постачальниками; робота з постійними постачальниками на більш вигідних умовах.
Знання та навички:
- англійська мова (читаю та перекладаю зі словником), українська мова (вільно володію), російська мова (вільно володію).
- Комп’ютер: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Microsoft Access, браузери для роботи в інтернеті – на рівні досвідченого користувача. Висока швидкість набору друкованого тексту.
Особисті якості: відповідальність, чесність, пунктуальність, порядність, здатність до швидкого навчання, комунікабельність, стресостійкість, грамотне мовлення та письмо. Відсутність шкідливих звичок. Бажання працювати.
Я активна, смілива, відкрита, енергійна людина, тому прагну отримувати нові знання і досвід, та не лякаюсь новим професіям і посадам.
Додаткові відомості: закінчила школу з золотою медаллю; закінчила ЖДУ імені І.Франка з червоним дипломом та ректорською відзнакою «Кращий студент».
Бажаний рівень заробітної плати – від 10 000 гривень.
Готова працювати понаднормово за оплату.
Згодна на короткострокові відрядження.
Розгляну варіанти повна/часткова зайнятість або віддалена робота.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер в Житомирі"