Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1. Пошук потенційних клієнтів і проведення комерційних переговорів.
2. Прийом замовленнь клієнтів, становлення документації.
3.Виявлення вимогів клієнтів до товарів, вироблених фірмою, обговорення замовлення в залежності від вимог і наявності даних товарів або послуг. 4. Стимулювання збут і роботу клієнтів з фірмою.
5. Розробляння плану продажів на кожен місяць.
6. Опрацювання зі звітною документацією з продажу та відвантажень клієнтам компанії.
7.Брала участь у складанні і впровадженні проектів з продажу.
8. Виконання роботи над клієнтською базою.
9.Відстеження за відвантаженням товарів клієнтам.
10.Проведення контролю оплати покупцями за укладеними договорами.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер в Обухові"