Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
В мої обов'язки входило ,крім загального керівництва, введення роботи з ключовими постачальниками. Контроль замовлень та розрахунків, складання планів закупівлі, контроль залишків товару за цими контрактами. Проведення акційних програм для покупців, при необхідності презентації «нового» товару, або при зміні асортиментного ряду.
Під час роботи з дистриб’юцією в мої обов’язки входило робота з банківськими гарантіями, кредитами, звітами для постачальників, аналітики про об’єми продажів у мережі агентів, з гуртової бази, з магазинів власної роздрібної мережі.
При формуванні власної роздібної мережі особисто знаходив приміщення під оренду, закупав обладнання та меблі, оформлював дозвільні документи, обирав постачальників та асортимент. Контролював реалізацію. Проводив ревізії магазинів. Працював з персоналом.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер в Києві"