UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Одесі
  4. Резюме Менеджер в
  5. Менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер
Пильнік Любов

Менеджер

Заблоковано
20 000 грн.
  8 лютого 2023  Місто: Одеса
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість, плаваючий графік роботи
Рубрики: Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Резюме
Пильнік Любов Миколаївна

Особові данні : Українка,м. Одеса, дата народження 19 листопада 1987 р. , заміжня, дітей немає.


Досвід роботи:


2012р. -2022р. ТОВ «Аналит Прибор» Зернове та лабораторне обладнання

адміністративний секретар:

  • Робота зі стандартними програмами MS Office (Word, Excel, почта) ;
  • Ведення реєстру договорів;
  • Прийом та розподіл кореспонденції;
  • Ø Оплата банківських платежів, комунальні.інтернет;
  • Ведення особових карток співробітників, запис у трудовій книзі , штатний розклад, накази , графік відпусток; Організація роботи офісу, оформлення виставкового майдачика, участь у виставках .
  • Ø Організація робочого часу керівника;
  • Ø Організація заходів;
  • Ø Реєстрація вихідної та вхідної документації;
  • Ø Прийом , звільнення.

з 2016р. Переведена, на посаду менеджера зі збуту  лабораторного та зернового обладнання.

  • Ø Консультація клієнтів з обладнання;
  • Ø Закупівля необхідного лабораторного обладнання під клієнта;
  • Ø Пошук нових клієнтів ; Підтримка та супровід постійних клієнтів;
  • Ø Організація ремонтних робіт обладнання ;
  • Ø Контроль документообігу;
  • Ø Робота в програмі 1С, виставлення рахунків, укладання договорів, специфікації, доп. угоди, акти прийому передачі;
  • Ø Робота з клієнтами, постачальниками.
  • Ø Участь та організація виставкового майданчика.

2010-2011р. Міністерство освіти і науки

Помічник керівника напрямку :

  • Ø Організація зустрічей, семінари;
  • Ø Ведення переговорів з постачальниками, клиєнтами;
  • Організація роботи офісу, заходів.

2006г. -2010г.

Будівельна компанія ТОВ «БАУ», ТОВ «Компанія Артклімат», ТОВ «Гранд-Парк»

- офіс-менеджер -помічник керівника:

  • Робота з Клієнтами, ведення переговорів, підготовка презентаційних матеріалів;
  • Робота з оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс);

Робота зі стандартними програмами MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point, Bat), Інтернет;

  • Прийом та розподіл кореспонденції;

Прийом та розподіл телефонних дзвінків;

Оплата банківських платежів, комун.. прийом коштів;

  • Заповнення особистих карток співробітників запису у трудовій книзі;
  • Організація роботи офісу; продажа квартир ;
  • Організація робочого часу керівника;
  • Організація заходів , замовлення квитків тощо.

Серпень 2004р. по 2006р..

Рекламна КОМПАНІЯ "ПОСТ-ПРИНТ" - адміністратор
• Пошук та розподіл замовлень;

• Підтримка та супровід постійних клієнтів;

• Проведення переговорів із клієнтами;

• Оформлення необхідної документації;

• Робота з оргтехнікою;

• Прийом ,оформлення, звільнення співробітників;

  • Сплата банківських платежів, прийом коштів.

Підробітки:

1. Працювала старшим продавцем консультантом у магазині жін. сумок; побут.хім.

Освіта:


Додаткові відомості:

Посвідчення водія категорії В. Впевнений користувач MS Word, Internet, Excel. Особисті якості: комунікабельна, не конфліктна, відповідальна, працьовита, люблю досягати поставленої мети. За потреби, готова пройти додаткове навчання.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору