Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
В обов'язки входило: робота з персоналом і клієнтами для досягнення 100% сервісу і збільшення продажів нафтопродуктів, товарів і послуг B2S.
В моєму підпорядкуванні було 12 людей, з якими проводила навчання, по них складала графіки виходу і табелювання відпрацьованих годин в SAP. Весь прихід нафтопродуктів, товарів і послуг, проводила в 1С. Маючи математичний склад розуму знаходила помилки для закриття місяця щоб всі цифри зійшлись з даними бухгалтера.
Досягнення:
На роботу влаштувалась товарознавцем, вже через рік була переведена на посаду менеджера АЗС.
Приймала АЗС з нестачею 30000 грн, за 2 роки проведеної роботи вивела АЗС з нестач.
За час моєї роботи підняла реалізацію нафтопродуктів з 3 т/день до 10 т/день, збільшила продаж магазину з 8000 грн/д до 23000 грн/д,, і збільшила продаж продукції Хот-кафе з 70 шт/день до 430 шт/день
Здобула навики роботи з клієнтами B2S
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер, економіст, фінансист, бухгалтер в Бродах"