Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- робота з наявною базою клієнтів;
- робота у 1С (формування рахунків, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень);
- складання специфікацій і т.д.
Обов’язки:
-прямі продажі страхових продуктів;
-консультації з питань страхування;
-укладання угод;
-контроль за надходженням страхових платежів;
-обслуговування постійних клієнтів;
-складання звітностей з продажів;
-приймання повідомлень та заяв про страхові випадки від клієнтів;
-пояснення клієнтам їх прав та обов’язків.
Обов’язки:
-участь у переговорах з постачальниками сировини та матеріалів;
-укладання угод з постачальниками та покупцями (замовниками);
-контроль наявності товарних залишків на складі;
-підготовка та здача звітності;
-контроль документообігу.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер, офіс-менеджер, адміністратор в Львові"