Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, “Terrasoft” CRM, “1С”,”Project Expert”, Internet);
Знання іноземних мов: англійська (вільний розмовний рівень), німецька (початковий рівень).
Досвід роботи
2007-2008рр. – консалтингова компанія JVR-Group, посада – PR-менеджер.
Функціональні обов’язки:
Підготовка до проведення тренінгів у конференц-залах готельних комплексів, презентування компанії на різноманітних цільових виставках, ведення переговорів з клієнтами та постачальниками.
2008- 2011рр. – компанія «Айленд», посада – організатор зі збуту.
Функціональні обов’язки:
Робота з клієнтами, оформлення документації (договори, ліцензії, сертифікати) на здійснення поставок продукції.
2011- жовтень 2012рр.– компанія Айленд», посада – начальник відділу організації збуту.
Функціональні обов’язки:
Керівництво відділом, фінансове планування, аналітика ринку збуту (сегмент HoReCa), підписання угод співпраці, підбір кадрів у відділ.
Жовтень 2012 – т.ч. – міні-готель «Maharadzha Guest House», посада – адміністратор.
Функціональні обов’язки:
Зустріч гостей та їх розселення, розрахунок гостей та складання балансу, вирішення нагальних потреб постояльців.Період навчання: 2007р.– 2012р.
Навчальний заклад: Київський національний торговельно-економічний університет
Спеціальність: Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу