UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер отдела приема и размещения в гостинице в Києві
  5. Менеджер отдела приема и размещения в гостинице
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер отдела приема и размещения в гостинице

Заблоковано
4 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Краса та SPA-послуги

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, “Terrasoft” CRM, “1С”,”Project Expert”, Internet); Знання іноземних мов: англійська (вільний розмовний рівень), німецька (початковий рівень). Досвід роботи 2007-2008рр. – консалтингова компанія JVR-Group, посада – PR-менеджер. Функціональні обов’язки: Підготовка до проведення тренінгів у конференц-залах готельних комплексів, презентування компанії на різноманітних цільових виставках, ведення переговорів з клієнтами та постачальниками. 2008- 2011рр. – компанія «Айленд», посада – організатор зі збуту. Функціональні обов’язки: Робота з клієнтами, оформлення документації (договори, ліцензії, сертифікати) на здійснення поставок продукції. 2011- жовтень 2012рр.– компанія Айленд», посада – начальник відділу організації збуту. Функціональні обов’язки: Керівництво відділом, фінансове планування, аналітика ринку збуту (сегмент HoReCa), підписання угод співпраці, підбір кадрів у відділ. Жовтень 2012 – т.ч. – міні-готель «Maharadzha Guest House», посада – адміністратор. Функціональні обов’язки: Зустріч гостей та їх розселення, розрахунок гостей та складання балансу, вирішення нагальних потреб постояльців.Період навчання: 2007р.– 2012р. Навчальний заклад: Київський національний торговельно-економічний університет Спеціальність: Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору