UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по продаже рекламных площадей в Києві
  5. Менеджер по продаже рекламных площадей
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по продаже рекламных площадей

Заблоковано
4 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Реклама, маркетинг, PR

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ОСВІТА: - 2011 – 2012 р.р. – Академія Праці і Соціальних Відносин ФПУ (Маркетинг), диплом магістра з відзнакою. - 2007 – 2011 р.р. - Академія Праці і Соціальних Відносин ФПУ (Маркетинг), диплом бакалавра з відзнакою. ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ - Сертифікат «Психологія роботи з клієнтом: базові техніки продаж» ТА ЗНАННЯ: - посвідчення водія категовії «В» - Ms Word, Excel, Internet – користувач, PowerPoint, основи – MS Access, 1C – бухгалтерія. : Офіційно: - 05.04.2012р. – 05. 07. 2012 р. - АТ «Дельта Банк» - кредитний інспектор (термін- 2 міс.)– консультування клієнтів, оформлення заявки на кредит, підписання договорів з клієнтами. - 10.09.2012 р. по сьогоднішній день - Старший лаборант кафедри «Фінанси та кредит» облік виконання професорсько-викладацьким складом навчально-педагогічного навантаження, оформлення відомостей навчальної частини про виконання педагогічного навантаження викладачами. Обслуговування навчальної та науково-дослідної роботи кафедри. Участь у розробці зведених звітів кафедри з навчально-методичної та наукової роботи. (Академія Праці і Соціальних Відносин ФПУ) Без оформлення: - оператор кол-центру, - проумотер ТМ «Чудо», «Есферо», - роздача листівок. Практика: 1 лютого – 29 лютого 2011р. Виробнича практикана підприємстві ТОВ «Центр Продажів Проектів» - формувала клієнтську базу, консультувала клієнтів про послуги фірми, піписання договорів з клієнтами. 27 лютого – 8 квітня 2012 р.- виробнича практика в «ПриватБанку» - оформлення договорів,робота з кредитними анкетами, оформлення заявок по відкриттю депозитних рахунків, робота з терміналом, консультування клієнів. Тренінги: 8 січня – 29 січня 2011 р. – складання, розробка і презентація «Бізнес-плану підприємства» - формування структури підприємства, розрахунок економічних показників. 16 березня – 23 – березня 2011 р. – проходження логістичного тренінгу, вивчення правил ІНКОТЕРМС, ознайомлення з пакетом супроводжуючих документів по товару.ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Відповідальність, порядність, цілеспрямованість, працелюбність, комунікабельність, пунктуальність, вміння працювати в команді. МОВА,ЯКОЮ українська, російська, німецька зі словником ВОЛОДІЄТЕ: ІНШЕ: - незаміжня, дітей не маю; хоббі – танці, література; не маю шкідливих звичок.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору