Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Студія м'яких меблів "Interia" (Виробництво м’яких меблів), Київ
10.2020 − По теперішній час (4 роки 2 місяці)
- презентація товару
- виявлення потреб покупця
- повне ведення замовлення
- ведення звітності
- здійснення документального оформлення та супровід продажів;
- підготовка комерційної пропозиції,
- проектування виробів;
- допомога з підбором оббивного матеріалу, визначенням габаритів виробів під потреби клієнта
- співпраця з дизайнерами, дизайн студіями і архітекторами
Менеджер з продажу
Green Tour Ukraine (Внутрішній туристичний бізнес), Київ
05.2008 − 08.2020 (12 років 3 місяці)
- Розвиток та реалізація річної стратегії таких напрямків як: Україна (крім Києва), Білорусь, Молдова та Придністров'я
- Розробка та планування нових турів ( в середньому до 10 на рік) для місцевих, іноземних груп та приватних осіб
- Імплементація нових продуктів (від 5 до 10 на рік) на такі платформи як: Tripadvisor, Getyourguide, Expedia, Viator, Musement
- Введення внутрішнього товарообігу
- Супровід туристичних груп по Европі розміром до 46 осіб (в 2015 році)
- Успішне ведення клієнта: контроль замовлення, оплати, розвиток відносин з клієнтом
- Організація конференцій (до 100 осіб)
- Вдалі переговори з місцевими та зарубіжними партнерами
- Постійний моніторинг ринкової діяльності конкурентів
менеджер з продажу реклами
РЕСТОРАННИЙ ГІД (Рекламно-інформаційні послуги), Київ
05.2007 − 09.2007 (4 місяці)
- Формування та обробка клієнтської бази
- Переговори з власниками бізнесу та менеджерами з маркетингу
- Розробка та успішне затвердження 8 рекламних проектів з Клієнтами
- Підготовка та обробка всіх необхідних документів (оцінка витрат, бюджет, заявка замовника, технічне завдання для проектувальника, контракт, рахунки тощо).
Менеджер з продажу
Торговий Каганат (АЗС), Київ
06.2006 − 04.2007 (10 місяців)
- Стратегічне планування розвитку магазинів
- Прогнозування продажів, управління запасами, розміщення замовлень
- Аналіз структури та якості обслуговування клієнтів
- Контроль роботи персоналу та дотримання внутрішніх правил
Мерчендайзер – Торговий представник супермаркетів (АТБ, Фора,Сильпо)
TM “ЕКО” (Cспеції та приправи - FMCG), Київ
11.2005 − 05.2006 (5 місяців)
- Створення замовлень клієнтів, аналіз запасів, оптимізація замовлень
- Переговори з ключовими клієнтами
- Забезпечення максимальної присутності обладнання та POSM матеріалів у торгових точках
- Звіти про наявність,розміщення товару,аналіз конкурентів