Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Знання нормативної бази НБУ та нормативних документів, що регламентують діяльність банківської установи. Здатність до організації та координації продажу типових та нових продуктів у банківській мережі. Здатність презентувати результати роботи в усній та письмовій формі на високому професійному рівні. Уміння застосовувати результати аналізу макросередовища для удосконалення діяльності фінансово-кредитної установи. Знання необхідної документації для залучення і обслуговування клієнтів корпоративних та МСБ. Розуміння економічного змісту і технології основних фінансових операцій та надання фінансових послуг.
Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми в галузі професійної діяльності, проводити дослідження та здійснювати інновації.
Здібність до аналітичного і логічного мислення, уважність до деталей, дисциплінованість, ініціативність, комунікабельність, старанність, відповідальність.
Вміння працювати на результат, оптимально організувати робочий процес, планувати та приймати рішення.
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Access).
Впевнений користувач ПК, навички роботи з АБС Б2, 1C та з програмами для електронної звітності до ДФС і Пенсійного фонду ("Соната", "M.E.Doc", "FreeZvit"). Встановлення та супроводження програм 1С-бухгалтерія, "Клієнт- Банк", "Соната", "М.Е.Дос", " Free Zvit".
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по роботі з клієнтами у банку в Черкасах"