Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Миколаєві
    4. Резюме Менеджер, помічник директора, офіс-менеджер в
    5. Менеджер, помічник директора, офіс-менеджер
    Запропонувати вакансію
    Резюме Менеджер, помічник директора, офіс-менеджер
    Гаріпова Марина

    Менеджер, помічник директора, офіс-менеджер

    Заблоковано
      4 квітня   Місто: Миколаїв
    Вік: 39 років
    Режим роботи: повний робочий день
    Рубрики: Офісний персонал
     Є діти 
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Опис

    Гаріпова Марина Сергіївна

    1981 г.р


    Освіта Національний університет «Києво-Могилянська академія» м. Миколаїв. Спеціальність – економіка й підприємництво. Кваліфикація – бакалавр економіки й підприємництва. Закінчила в 2002 році.

    Миколаєвський державний гуманітарний університет імені Петра Могили. Спеціальність – фінанси. Кваліфікація – спеціаліст з фінансів. Закінчила в 2003 році.

    Досвід работи

    Березень 2020 – теперішній час

    Адміністратор медичного центру «Вітасан»

    • Робота з пацієнтами (зустріч, запис на прийом до лікаря, надання інформації щодо роботи і послуг центру)
    • Складання графіку роботи лікарів, координація роботи
    • Робота в 1С
    • Складання звітів
    • Робота з соц. мережою, щодо рекламування послуг медчного центру
    • Приймання платежів, робота з касою.
    • Скадання та підписання договорів з паціентами.

    Серпень 2016 – Грудень 2019

    Менеджер з адміністративної діяльності в «Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг»

    • Робота з пацієнтами, психологічна підтримка;
    • Організація й забезпечення документообігу;
    • Координація діяльності персоналу кабінету «Довіра»
    • Складання звітів.

    Листопад 2014 – грудень 2020

    Затупник директора ФОП Загребельна О.В.

    «Універсальний прибиральник»

    • Складання і підписання договорів, актів виконаних робіт з клієнтами;
    • Оцінювання об’єкту ;
    • Прийом платежів, ведення документації й звітності;
    • Закупівля засобів для проведення клінінгу;
    • Контроль й перевірка роботи персоналу;
    • Підбір и найм персоналу.

    Грудень 2012 – Грудень 2013

    Адміністратор, ТОВ «Природні можливості м Миколаїв»

    Медичний центр доктора Бубновського

    • Консультування клієнтів в телефонному режимі й при зустрічі;
    • Приймання платежів, робота з касою;
    • Просування послуг центра;
    • Робота з 1С;
    • Складання звітів ;
    • Підтримка роботи офісу.

    Жовтень 2009 – Листопад 2012

    Менеджер, ТОВ «Фармако» (оптова фармацевтична компанія)

    Робота з клієнтами, приймання заказів, робота з дебіторською заборгованістю;

    Заключення договорів; обновлення діючих договорів

    розширення клієнтської бази; пошук нових споживачів, заключення договорів на постачання продукції

    анализ ринку збуту;

    розширення ринку збуту.

    Серпень 2004 – Жовтень 2009

    Менеджер, ТОВ «ВВС ЛТД» (оптова фармацевтична компанія)

    Робота з клієнтами, приймання заказів, робота з дебіторською заборгованістю;

    Заключення договорів; обновлення діючих договорів

    розширення клієнтської бази, пошук нових споживачів, заключення договорів на постачання продукції

    анализ ринку збуту;

    розширення ринку збуту.

    З травня 2003 по серпень 2004

    Помічник менеджера ТОВ «БАДМ» (оптова фармацевтична компанія)

    Робота з клієнтами, приймання заказів, робота з дебіторською заборгованістю;

    Розширення клієнтської бази;

    Ведення текучої документації.

    2002-2003

    Бухгалтер громадської асоціації «ЧАС ЖИТТЯ»

    Робота з документацією й звітністю;

    видача з/п, здійснення оподаткування.

    2001 - 2002

    Інформаційний менеджер Миколаївський благодійний фонд «Благодійність»

    Робота з документацією й звітністю;

    Складання інформаційних буклетів

    Підбір та пошук матеріалу для випуску журналу.

    Професійні та особисті якості Впевнений пользователь ПК. Роботаю з пакетом стандартних програм Windows (Word, Excel), Internet. Організована, пунктуальна, лідер за натурою, маю високий рівень відповідальності, вмію працювати в стресових й нестандартних ситуаціях, працювати в команді, працювати волонтером, планувати свою діяльність, націлена на досягнення результатів, вмію їх одержувати. Легко навчаюсь, постійно збільшую свій професійний рівень й світогляд. Додаткова інформація Знання англійської мови (середній рівень)

    Водійські права категории «В» (стаж 13 років).

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    VIP резюме

    схожі резюме

    Часто шукають

    ↑ Вгору