Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Під моїм керівництвом підпорядковувалось 8-10 магазинів (15-18 працівників).Періодично змінювались території праці.
В обов'язки входило відвідування територіальної точки мінімум 1 раз в тиждень,перевірка виконання усіх стандартів роботи та їх дотримання по чек листу,ведення всієї документації в 1С ,прийом на роботу нових ПК,обов'язковий переоблік кожної ТТ 1 раз у місяць,пошук нових територій для розширення мережі магазинів,відкриття нових ТТ.
За період роботи в компанії,відкрила 3 магазини.
Їздила на пізні тренінги.
Працюючи продавцем у продуктовому магазині,вела й весь його облік.На наступний рік,стала керуючою двох продуктових магазинів у цього приватного підприємця.
В обов'язки входило : замовлення товару,викладка,процінювання товару,ведення всієї документації та проведення переобліку.
У мої обов''язки входило відвідування та супровід малозабезпечених сімей, і сімей з дітьми. Проведення соціальних бесід з сім'ями які перебувають у складних життєвих обставинах.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер, продавець-консультант, керівник в Самборі"