UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі, Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер вэд в Києві
  5. Менеджер вэд
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер вэд

Заблоковано
15 000 грн.
 23 червня 2020  Місто: Дніпро
 Готовий до переїзду в: Київ
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
Готовий до відряджень

Досвід роботи

Project Manager
PSS Professional Subsea Service Ltd. (Водолазні послуги), Кіпр
01.2019 − 12.2019 (10 місяців)
  • Комунікація та зустрічі з потенціальними та поточними Клієнтами
  • Виконання обов’язків Менеджера (листування, допомога у підготовці тендерної документації, процедур, презентацій)
  • Підтримка персоналу під час подорожей (пошук та бронювання квитків, місця для проживання, оформлення віз и т.д.);
  • Пошук, вибір та зв’язок з постачальниками обладнання;
  • Контроль за доставкою обладнання до складу компанії;
  • Створення та підтримка баз даних постачальників, клієнтів, персоналу та тендерів;
  • Співпраця за відділом кадрів шляхом пошуку необхідного для виконання проектів персоналу;
  • Участь в тематичних заходах, виставках та конференціях;
  • Підтримка веб-сайту компанії (Публікація новин, статей, створення нових сторінок, допомога з дизайном сторінок і т.д.);
  • Робота у Adobe Photoshop (розробка та оновлення дизайну візиток, створення колажів, корекція фотографій і т.д.).
Менеджер ЗЕД
ТОВ Фірма «Підводспецьбуд» (Водолазні послуги), дніпро
01.2015 − 12.2018 (3 роки 10 місяців)
  • Ведення ділового листування, участь у підготовці тендерної документації, процедур закупівель та презентацій компанії;
  • Детальний розгляд проектної документації, включаючи: терміни виконання, об’єм та якість робіт, визначення бюджету, контроль яксоіт матеріалів та підбір необхідного обладнання;
  • Пошук, підбір та формування бази персоналу;
  • Travel-підтримка персоналу: оформлення віз, бронювання квитків та місця проживання;
  • Пошук та вибір постачальників обладнання;
  • Закупівля обладнання, передача митних документів брокеру, та контроль за процесом доставки на склад компанії;
  • Участь у тематичних заходах (конференціях, виставках і т.д.);
  • Розробка та оновлення дизайну буклетів, візиток, створення колажів, корекція фотографій.

Освіта

Дніпропетровський Університет ім. Альфреда Нобеля
кафедра "Економічна Кібернетика"
повна вища, 09.2009 − 06.2014 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: - Adobe Photoshop - MS Office: Word, Excel, Access, Powerpoint

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору