UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кривому Розі
  4. Резюме Менеджер з продажу, офiс-менеджер в
  5. Менеджер з продажу, офiс-менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер з продажу, офiс-менеджер
Галета Алла

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер з продажу, офiс-менеджер

Заблоковано
9 000 грн.
 29 січня 2021  Місто: Кривий Ріг
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

менеджер продаж, офiс менеджер
ПП " Євротон" (Скло, дзеркало, скляні конструкції, безпечне скло триплекс, гартоване скло), Кривий Ріг
09.2000 − По теперішній час (23 роки 10 місяців)

Виконання доручень керівника; вхідні / вихідні дзвінки, ведення електронного листування;робота з кореспонденцією (реєстрація, облік, відправка листів); консультування та продаж продукції наявним клієнтам, а також залучення та пошук нових клієнтів, робота з заявками, ведення клієнтської бази; проведення переговорів, укладання договорів; ведення первинної документації (рахунок, накладна, товаро-транспортна накладна, акт виконаних робіт, довіреність); оплата і відстеження оплат на розрахунковому рахунку підприємства (Приват 24 для юридичних осіб); ведення каси (розрахунок клієнтів, заповнення касового документа); контроль дебіторської заборгованості, вплив на прискорення процесів оплати рахунків контрагентами (ведення переговорів з боржниками) складання звітності; закупівля матеріалу і розширення асортименту продукції, що закуповується; організація відряджень та проїздів, корпоративні заходи; організація роботи офісу( контроль і закупівля витратних матеріалів і канцтоварів)

Освіта

Мiжнародний Центр професiйноi перепiдготовки звiльнених у запас вiйськовослужбовцiв (Кривий Ріг)
Оператор персональних електронно-обчислювальних машин зi знанням бухгалтерського облiку
середньо-спеціальна, 09.1997 − 06.2000 (2 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Microsoft Office (Word, Excel, Picture Manager) використання поштових браузерів (Opera, Google, Yandex) робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, МФУ)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, швидка здатність до навчання. Активна життєва позиція, цілеспрямованість,організаторські здібності.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Бути незамінним співробітником, який необхідний компанії і колективу.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору