Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Виконання доручень керівника; вхідні / вихідні дзвінки, ведення електронного листування;робота з кореспонденцією (реєстрація, облік, відправка листів); консультування та продаж продукції наявним клієнтам, а також залучення та пошук нових клієнтів, робота з заявками, ведення клієнтської бази; проведення переговорів, укладання договорів; ведення первинної документації (рахунок, накладна, товаро-транспортна накладна, акт виконаних робіт, довіреність); оплата і відстеження оплат на розрахунковому рахунку підприємства (Приват 24 для юридичних осіб); ведення каси (розрахунок клієнтів, заповнення касового документа); контроль дебіторської заборгованості, вплив на прискорення процесів оплати рахунків контрагентами (ведення переговорів з боржниками) складання звітності; закупівля матеріалу і розширення асортименту продукції, що закуповується; організація відряджень та проїздів, корпоративні заходи; організація роботи офісу( контроль і закупівля витратних матеріалів і канцтоварів)
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з продажу, офiс-менеджер в Кривому Розі"