UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Інспектор з кадрів, офіс-менеджер в
  5. Інспектор з кадрів, офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Інспектор з кадрів, офіс-менеджер

Заблоковано
  9 грудня 2017  Місто: Рівне
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
 Є діти 

Досвід роботи

Освіта

середня,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Красько Оксана Павлівна Цікавить додаткова робота Адреса:33000, м. Рівне Телефон: моб. (067) 149-05-18 E-mail: krasko_oksana@ukr.net Дата народження:07 вересня 1983 р. Діти: дочка, 14 років Освіта: 2001-2007 рр.- Національний університет водного господарства та природокористування, денне відділення гідротехнічного факультету (спеціальність «Гідротехнічне будівництво»). Отримала кваліфікацію інженер-гідротехнік за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр. Досвід роботи: березень 2017- жовтень 2017 - ТОВ "СТД ГРУП РІВНЕ", до 120 чоловік (торгівля) - інспектор з кадрів. (Ведення кадрового діловодства в повному осязі та підбір персоналу) серпень 2010-березень 2017 –ДП "Ліфтсервіс" МПП "Леда" - МПП "ЛЕДА", до 30 чоловік (обслуговування ліфтів) - Секретар та виконання обовязків кадровика. Липень 2009р. - Липень 2010 р. -Інформаційно-консультаційний центр «ТВОЯ Кар'єра» - Менеджер по роботі з персоналом. В мої обов'язки входило: • ведення документації; • укладання договорів з клієнтами; • продзвін компаній з метою пошуку вакансій; • підбір персоналу для роботодавців та проведення співбесід; • прийом відвідувачів; • ведення телефонних переговорів; • ведення списку адрес, телефонів та контактних осіб підприємств; • подача оголошень в ЗМІ, Internet. Липень 2007р. - Лютий 2009 р. -ПМП НВФ «Продекологія», до 150 чол.(виробництво) - Інспектор з кадрів. В мої обов'язки входило: • підбір персоналу та проведення співбесід; • оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників; • ведення трудових книжок; • ведення особових справ працівників; • ведення табелю обліку робочого часу працівників; • складання графіку відпусток та оформлення відпусток працівникам; • написання протоколів по листках непрацездатності; • підготовка документів для призначення пенсій працівникам; • ведення кадрової звітності; • написання посадових інструкцій працівників та положень про відділи підприємства; • написання внутрішніх інструкцій та алгоритмів; • ведення списку адрес, телефонів та дат необхідних керівнику; • організація зборів; • діловодство. А також виконувала обов'язки секретаря-референта у разі його відсутності. В обов'язки входило: • прийом відвідувачів; • організація документообігу; • робота з вхідною та вихідною документацією; • оформлення документів на відрядження; • копіювання документів; • ведення телефоннихє переговорів та розподіл дзвінків; • відправка та прийом факсів; • підготовка зборів; • ведення протоколу зборів. Додаткова інформація: Знання мов: українська, російська — вільно, англійська — зі словником Комп'ютерна грамотність: володіння ПК на рівні користувача, навики роботи в програмах Word, Excel, Open Office, Linux, Internet Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді, швидко навчаюсь новому, бажання працювати на результат, аналітичне мислення Особисті якості: чесність, відповідальність, цілеспрямованність, працьовитість

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору