Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Красько Оксана Павлівна
Цікавить додаткова робота
Адреса:33000, м. Рівне
Телефон: моб. (067) 149-05-18
E-mail: krasko_oksana@ukr.net
Дата народження:07 вересня 1983 р.
Діти: дочка, 14 років
Освіта:
2001-2007 рр.- Національний університет водного господарства та природокористування, денне відділення гідротехнічного факультету (спеціальність «Гідротехнічне будівництво»). Отримала кваліфікацію інженер-гідротехнік за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр.
Досвід роботи:
березень 2017- жовтень 2017 - ТОВ "СТД ГРУП РІВНЕ", до 120 чоловік (торгівля) - інспектор з кадрів. (Ведення кадрового діловодства в повному осязі та підбір персоналу)
серпень 2010-березень 2017 –ДП "Ліфтсервіс" МПП "Леда" - МПП "ЛЕДА", до 30 чоловік (обслуговування ліфтів) - Секретар та виконання обовязків кадровика.
Липень 2009р. - Липень 2010 р. -Інформаційно-консультаційний центр «ТВОЯ Кар'єра» - Менеджер по роботі з персоналом.
В мої обов'язки входило:
• ведення документації;
• укладання договорів з клієнтами;
• продзвін компаній з метою пошуку вакансій;
• підбір персоналу для роботодавців та проведення співбесід;
• прийом відвідувачів;
• ведення телефонних переговорів;
• ведення списку адрес, телефонів та контактних осіб підприємств;
• подача оголошень в ЗМІ, Internet.
Липень 2007р. - Лютий 2009 р. -ПМП НВФ «Продекологія», до 150 чол.(виробництво) - Інспектор з кадрів.
В мої обов'язки входило:
• підбір персоналу та проведення співбесід;
• оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників;
• ведення трудових книжок;
• ведення особових справ працівників;
• ведення табелю обліку робочого часу працівників;
• складання графіку відпусток та оформлення відпусток працівникам;
• написання протоколів по листках непрацездатності;
• підготовка документів для призначення пенсій працівникам;
• ведення кадрової звітності;
• написання посадових інструкцій працівників та положень про відділи підприємства;
• написання внутрішніх інструкцій та алгоритмів;
• ведення списку адрес, телефонів та дат необхідних керівнику;
• організація зборів;
• діловодство.
А також виконувала обов'язки секретаря-референта у разі його відсутності.
В обов'язки входило:
• прийом відвідувачів;
• організація документообігу;
• робота з вхідною та вихідною документацією;
• оформлення документів на відрядження;
• копіювання документів;
• ведення телефоннихє переговорів та розподіл дзвінків;
• відправка та прийом факсів;
• підготовка зборів;
• ведення протоколу зборів.
Додаткова інформація:
Знання мов: українська, російська — вільно, англійська — зі словником
Комп'ютерна грамотність: володіння ПК на рівні користувача, навики роботи в програмах Word, Excel, Open Office, Linux, Internet
Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді, швидко навчаюсь новому, бажання працювати на результат, аналітичне мислення
Особисті якості: чесність, відповідальність, цілеспрямованність, працьовитість