Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Технічне забезпечення роботи офісу;
- забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами та іншими
товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи;
- організація їх закупівлі, приймання, обліку, зберігання та видачі;
контроль за належним станом офісного обладнання,
комунікацій; виклик фахівців для проведення ремонтних робіт та інших
видів технічного обслуговування при виявленні несправностей офісної
оргтехніки та іншого обладнання;
- організація ремонту офісу;
- ведення офісних витрат, документообігу оплат; списання
матеріалів, підготовка звітів, підготовка накладних, рахунок-фактур;
- організаційно-технічне забезпечення нарад і засідань, інших
заходів, що проводяться підприємством;
- забезпечення
чистоти і
порядку в офісі;
- надання технічної допомоги керівникам структурних підрозділів
та відповідальним за виконання тематичних компонентів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-адміністратор в Києві"