Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
-здійснювати безпосереднє керівництво комплексом будівельних робіт на об'єкті; -координувати діяльність працівників; -забезпечити виконання виробничих завдань відповідно до термінів; -складання заявок на необхідні для виконання будівельних робіт; - вести документацію з обліку фізичних обсягів виконаних робіт та робочого часу; -Складати та оформляти акти і т.д.;
-ведення реєстру договорів із покупцями та постачальниками;
-проведення первинної документації в 1С (прибуткові та видаткові документи, формування актів виконаних робіт, рахунків, формування ТТН)
• Первинна бухгалтерія
• Клієнт-банк
• 1С: 7
-Ведення первинної документації
• Первинна бухгалтерія
• 1С: 7
• M.E.Doc
• Клієнт-банк
-обробка вхідних заявок;
-Попередні прорахунки;
-Оформлення тех.завдання на виробництво;
• Особисті зустрічі
• Ключові клієнти
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс менеджер, Адміністратор офісу, Помічник керівника в Києві"