UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Офіс-менеджер в Києві
  5. Офіс-менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Офіс-менеджер
Баленко Ольга

Офіс-менеджер

Заблоковано
  7 березня 2023  Місто: Київ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, додатковий заробіток
Рубрики: Офісний персонал
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис


Баленко Ольга Анатоліївна

Менеджер, Офіс-менеджер.
Освіта: Вища закінчена, степінь бакалавр

Дата народження: 22.04.1987

Місто: Київ



Травень 2018 рік – поточний час

З травня 2018 - Офіс-менеджер в ТОВ «КІС»

Посадові обо'вязки:

  • прийом телефонних дзвінків, фіксування та передача інформації співробітникам підприємства, переадресація дзвінків по відділах, залежно від запитів;
  • первинна консультація клієнтів щодо дзвінків, що надійшли;
  • реєстрація та ведення обліку вхідної документації, договорів, листів;
  • набір тексту, комерційних пропозицій та іншої документації;
  • спілкування з орендодавцями щодо комунальних платежів та інших господарських моментів;
  • контроль за правильною експлуатацією оргтехніки та раціональним використанням канцтоварів та витратних матеріалів в офісі;
  • знаходила контакти з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт;
  • замовляла авіа та залізничних квитків для співробітників офісу та для директорів;
  • ведення табеля;
  • контроль за порядком, прибиранням у приміщенні та на прилеглій території;
  • виключення та вирішення будь-яких конфліктних ситуацій мирним шляхом;

виконувала окремі службові доручення свого безпосереднього керівника;

  • підготовляла офіс до закриття (відключає освітлення та оргтехніку, активує системи охоронної сигналізації тощо).

Грудень 2009 – Вересень 2015 рік

Регіональний менеджер з продажу у ТОВ «Чайна компанія»

Посадові обов'язки:

  • обробка вхідних дзвінків та замовлень у 1С;
  • робота з каталогом продукції та базою даних;
  • здійснення інформування клієнтів про всі зміни в асортименті, збільшення та зниження цін, акції, час приходу продукції на склад;
  • остаточне узгодження з клієнтом умов за цінами, датою відвантаження та способом доставки продукції;
  • передача заявок на доставку продукції клієнтам до відділу логістики;
  • контроль відвантажень продукції клієнтам;
  • контроль фінансів клієнта на основі документів, які отримують від відділу обліку в оптовій торгівлі та попередження про строки оплати;
  • укладання договорів;
  • робота з дебіторською заборгованістю;
  • аналіз ринку по клієнтам у розрізі міст;
  • робота з документами (контроль щодо повернення видаткових накладних, договорів) ;
  • участь у виставках;
  • за необхідністю виїзд у відрядження.

З вересня 2008 р. - помічник менеджера ТОВ «Чайна компанія»

З березня 2007р. – продавець-консультант у маг.«j-Sport» (Метроград) спортивний одяг.

З вересня 2006р. - продавець-консультант ТЦ «Городок» (верхній жіночий одяг)

2012-2016 рр. – Київський національний торговельно-економічний університет. Спеціальність – «Менеджмент організації торгівлі»

2005-2006 рр. – Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж. Спеціальність – «Технологія харчування».


Офіс – менеджер (курси)

Жовтень 2021 рік

Київський навчальний центр КУРСОР, м. Київ


  • уважна;
  • дисциплінована;
  • не конфліктна;
  • добросовісне виконання поставлених завдань.

Знання ПК на рівні користувача

Офісні програми: Microsoft Word, Microsoft Excel.

  • відповідальна;
  • вміння працювати в команді;
  • ініціативна.


  • Знання мов: Російська, Українська (володію вільно),
  • англійська (у процесі вивчення).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору