UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополі
  4. Резюме Оператор Call центра в
  5. Оператор Call центра
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Оператор Call центра

Заблоковано
400 грн.
 22 січня 2017  Місто: Тернопіль
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання мов Українська – рідна; російська – вільно; англійська – вільно (fluent) Навички Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express,The Bat), Blogspot, Google Adwords, Wordpress, системи Pay-Per-Click; знання в галузі e-commerce. Ігші програми: Liveperson chat, icq. Навички роботи SEO. Права водія категорії В. Досягнення: Фіналіст FSA / FLEX Програма адмініструється Американськими Радами, заснована - Бюром з питань освіти та культури Державного департаменту США. Особисті якості: • швидкий учень • вміння працювати в команді • Здатність працювати під тиском • гнучкість комунікабельність стресостійкість креативність відповідальність пунктуальність Досвід роботи:   2008 – 2009 Служба підтримки інтернет проекту Посада: член клієнтської служби підтримки, оператор call-центру (робота здійснювалась виключно на англійській мові) Підтримка інтернет проекту, робота з клієнтами, оформлення заказів, відслідковування процесу доставки товарів, надання консультацій клієнтам з питань підтримки та забезпечення ефективного і дієвого рішенння проблем, вирішшення клієнтських проблем по телефону та електронною поштою,надання цілісної підтримки на потреби клієнта,забезпечування підтримки баз даних,робота над розширенням клієнтської бази, залучення нових клієнтів, підбір персоналу, управління персоналом і координація його роботи, написання статтей оптимізованих під пошукові зприти(SEO),ведення блогів,розробка реклами,розкрутка сайтів в інтернеті за рахунок SEO. 2009 — 2012 Робота в системі Pay-Per-Click(PPC) (робота здійснювалась виключно на англійській мові) Посада: Менеджер служби підтримки Клієнтська підтримка,допомога при розробці рекламих оголошень клієнтів, аніліз діяльності, робота над покращенням системи,вивчення ринку,управління клієнтськими бютжетами,робота з цільовим трафіком,оптимізація продуктивності.Освіта: 1997 – 2007 ЗОШ #5 Тернопіль 2007 — по цей час – Тернопільський Національний Економічний Університет(факультет Банківського Бізнесу) заочноДодаткова освіта: 2006-2007 – навчання і проживання в США. Школа - Clayton High School (навчався за рахунок виграшу шкільної програми FSA/FLEX), North Carolina, USA.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору