Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Прийом та внесення показників побутових споживачів. Передача звернень по аваріях та проблемах з електропостачанням до диспетчерської служби. Розподіл звернень споживачів по підрозділах компанії. Консультація згідно послуг підприємства.
Набір та оформлення накладних в системі 1С7 та 1С8. Формування звітів та повернень. Прийом замовлень по телефону. Прийом каси.
Набір тексту. Перевірка та редагування вже набраних текстів і документів іншими операторами.
Прийом вхідних дзвінків. Консультація клієнтів щодо послуг компанії. Внесення даних в інформаційну базу компанії. Робота в системі 1С8.
Опис згідно методики ягідних культур на відповідність сортовим якостям. Формування звітності про виконану роботу. Проведення інвентаризації.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Оператор чату в Івано-Франківську"