Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1. Ведення діловодства (ведення журналів реєстрації договорів, наказів, вхідної та вихідної кореспонденції, написання листів та наказів);
2. Робота у системі електронного документообігу "СДО Клієнт- Казначейство" (внесення юридичних, фінансових зобов'язань та платіжних інструкцій);
3. Допомога головному бухгалтеру в розрахунку заробітної плати, лікарняних листів, складанні звітів з використання енергоносіїв;
3. Комунікація з постачальниками;
4. Проведення державних закупівель у системі "Prozorro" (закупівлі без використання електронної системи, запит ціни пропозиції, спрощені закупівлі).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник бухгалтера в Дніпрі"