UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополі
  4. Резюме Помічник бухгалтера, адміністратор в
  5. Помічник бухгалтера, адміністратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПомічник бухгалтера, адміністратор

Заблоковано
7 000 грн.
  4 лютого 2019  Місто: Тернопіль
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Продавець-консультант
ФОП Єріна О.В. "Лазурит" ювелірний магазин (Роздрібна торгівля), Тернопіль
08.2013 − 04.2014 (8 місяців)

- Якісне консультування клієнтів та продаж ювелірних прикрас;

- Прийом, викладка та інвентаризація товару;

- Оформлення вітрин;

- Забезпечення чистоти і порядку в магазині;

- Участь в проведенні інвентаризацій;

- Підвищення рівня продажів;

Менеджер по персоналу, менеджер по продажам
ФОП Зайцева (Роздрібна торгівля), Тернопіль
08.2012 − 02.2013 (6 місяців)

Менеджер по роботі з клієнтами:

- активні/ прямі продажі;
- розміщення реклами в Інтернеті;
- складання комерційних пропозицій;
- телефонні продажі;
- знання офісних програм: MS Word, Excel;
- знання 1С;
- вміння спілкуватися з людьми;
- вміння працювати в команді;
- вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Менеджер по персоналу:
- пошук і підбір персоналу відповідно до потреб фірми;
- організація і проведення співбесід;
- організація навчання персоналу;
- оцінка ділових і особистісних якостей, мотивація посадового зростання працівників.

Менеджер по роботі з клієнтами
ФОП Олійник О.О. (Промисловий альпінізм), Тернопіль
08.2011 − 12.2011 (3 місяці)

- консультування клієнтів по послугах фірми

- оформлення первинної документації

- оформлення замовлень

- організація робочого графіка працівників

Освіта

ТНЕУ (Тернопіль)
Міжнародний бізнес і менеджмент, Міжнародна економіка,міжнародний туризм
повна вища, 09.2007 − 06.2012 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Центр розвитку бізнесу "Робота і кар'єра", курс-тренінг "1С:БУХГАЛТЕРІЯ"( версія 8.2) (Вересень 2012 р. (1 місяць))

Знання мов:

Англійська - Початковий, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • Навички роботи з комп’ютером Володіння комп'ютером - рівень досвідченого користувача: програми пакету Microsoft Office, володіння пошуковими системами Internet, (принтер, сканер, ксерокс).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору