Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в картотеці: оформлення та реєстрація документів.
- Робота в архіві: сортування, закладання, пошук та сканування документів.
- Ведення кадрової документації (виникнення та припинення трудових відносин, особисті анкети і т.д.).
- Перевірка повноти вхідної та вихідної документації працівників.
- Взаємодія з органами медичного та соціального страхування.
- Облік робочого часу.
- Здійснення готівкових та безготівкових розрахунків.
- Робота з касовим апаратом та з системами "Sazka" і "Fortuna".
- Заповнення документації з продажу та закриття трансакцій з продажу товарів і послуг.
- Інвентаризація товарів.
- Облік та списання майна.
- Ведення картотеки.
- Ведення касової книги, в тому числі складання бухгалтерських документів про надходження та витрачання готівкових коштів.
- Здійснення платіжних та розрахункових операцій з банком.
- Облік стану і руху грошових коштів на банківських рахунках на основі банківських виписок, готівкових коштів і цінностей.
- Ведення інвентарного та матеріального обліку, включаючи проведення інвентаризацій.
- Розрахунок заробітної плати працівників та витрат на відрядження.
- Зв'язок з відповідними органами влади з питань заробітної плати, страхування та податків.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер-касир, помічник бухгалтера, обліковець, діловод. в Вінниці"