Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Помічник керівника, директор магазина, ресторана в Києві
    5. Помічник керівника, директор магазина, ресторана
    Запропонувати вакансію
    Резюме Помічник керівника, директор магазина, ресторана
    Ключнікова Анастасія

    Professional resume Професійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформація Помічник керівника, директор магазина, ресторана

    Заблоковано
    15 000 грн.
     11 серпня   Місто: Київ
    Вік: 39 років
    Режим роботи: повний робочий день
    Рубрики: Ресторанний бізнес, кулінарія; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
     Є діти  Готова до переїзду в:
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Досвід роботи

    асистент керівника
    ТОВ "Дара Технолоджі" (Экспортно-импортные операции), Київ
    03.2013 − 10.2018 (5 років 7 місяців)

    З 2001 по 2009 працювала в роздрібній торгівлі та маю досвід роботи (8 років).

    Починала свою працю від продавця до керівника.


    Обов'язки - Управління персоналом:

    • розробка та впровадження системи адаптації, мотивація та атестації персоналу;
    • розробка стратегії розвитку;
    • реалізація маркетингових заходів;
    • забезпечення виконання планових показників з продаж;
    • робота з контролюючими органами.

    Досягнення:

    • високі показники результатів роботи в підрозділі;
    • вміння працювати з великим об'ємом інформації, документами і людьми;
    • здатність знаходити шлях вирішення проблемних питань і приймати компромісні рішення.

    З 2013 по 2018 працювала на посаді: Аситент керівника (5 років).

    Функціональні обов'язки:
    • Організація роботи відділу;
    • Контроль і документарний супровід процесів, пов'язаних з відрядженнями співробітників компанії, контроль виконання бюджету при організації відряджень;
    • Розробка і реалізація проектів з метою вдосконалення роботи;
    • Ведення і контроль графіка відпусток співробітників;
    • Підбір персоналу на вакантні посади у відділі;
    • Робота з діловою документацією;
    • Життєзабезпечення офісу;
    • Організація і супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів);
    • Робота з кур'єрами.

    Освіта

    НОВОМОСКОВСЬКИЙ КООПЕРАТИВНИЙ КОЛЕДЖ ЕКОНОМІКИ ТА ПРАВА (Новомосковськ)
    Правознавство
    середньо-спеціальна, 09.2000 − 01.2003 (2 роки 4 місяці)

    Знання мов:

    Англійська - Нижче середнього

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Часто шукають

    ↑ Вгору