UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Харкові
  4. Резюме Помічник керівника, секретар в
  5. Помічник керівника, секретар
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помічник керівника, секретар

Заблоковано
  2 лютого 2021  Місто: Харків
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Офісний персонал

Досвід роботи

Помічник керівника
Адвокатське об'єднання "ЛЄДАПРАВО" (Право, адвокатська діяльність), Харків
02.2016 − 02.2020 (4 роки )

- пошук та аналіз інформації за завданням керівника в телефонному режимі або мережі Internet;
- ведення електронних баз даних об'єднання;
- подача документів, здача різної звітності в податкові органи, пенсійні фонди, суди і т.д.;
- супровід клієнтів об'єднання в державні інстанції (банки, ПФУ, ЦНАП, фонди соціального страхування, тощо), психологічна підтримка та допомога в вирішенні їх питань;
- складання простих документів (різних заяв, запитів, тощо), набір тексту, сканування документів;
- робота з поштою (регулярна відправка та отримання різного виду листів «Укрпошта», «Нова Пошта») та реєстрація кореспонденції;
- розміщення публікацій та новин на офіційному сайті АО «Лєдаправо» -http://ledapravo.com.ua/);
- відповідальне виконання кур'єрських функцій по доставці/передачі різного роду документації;
- виконання різноманітних доручень керівника;
- досвід роботи з електронною системою документообігу "ДокПроф" та великим об'ємом вхідної документації.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Секретар-диспетчер
ТОВ компанія "Фінпром.Інвест" (Нерухомість, оренда офісів), Харків
06.2011 − 01.2015 (3 роки 7 місяців)

- координація роботи офісу;
- ділове листування, комп'ютерний набір документів для директорського складу (договорів, службових записок, заяв, тощо);
- облік та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль термінів реагування підрозділів на вхідні документи;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС);
- ведення бази даних (call-центр заявок);
- координація бригади оперативного реагування на заявки, контроль їх роботи;
- реклама об'єктів компанії в Internet та ЗМІ;
- пошук та підбір різноманітної бізнес-інформації (аналіз ринку, послуг, моніторинг діяльності конкурентів та ін.);
- робота з офісною технікою (копіювання, сканування документів).

Секретар, інспектор кадрів
ТОВ регіональна компанія "Дела" (Здача в оренду своїх бізнес-приміщень), Харків
11.2007 − 07.2009 (1 рік 7 місяців)

- відповідь на телефонні дзвінки;
- облік та реєстрація вхідної (вихідної) кореспонденції;
- відправка документів поштою, е-mail, кур'єрською доставкою;
- ведення кадрової документації (накази по особовому складу, оформлення та ведення трудових книжок і особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу);
- облік надання відпусток працівникам;
- забезпечення життєдіяльності офісу (підписка, канцтовари, вода та інше).

Освіта

Харківський національний університет радіоелектроніки (Харків)
Спеціальность "Біотехнічні і медичні апарати та системи", диплом інженера-електроніка
повна вища, 09.1999 − 05.2004 (4 роки 7 місяців)

Знання мов:

Українська - Вище середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Навички роботи: Microsoft Word, Excel, CorelDraw, програмою електронного документообігу "ДокПроф", Internet. Досвід роботи з міні-АТС, факсимільним зв'язком, МФУ різних моделей (принтером, копіювальним апаратом, сканером).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальність, старанність, акуратність, пунктуальність. Водій категорії "В" (2019 рік). Без шкідливих звичок.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Затишний офіс, дружній колектив, спокійний керівник :)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору