Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: реклама, маркетинг
Березень 2010 – вересень 2010 - керівник відділу маркетингу та реклами мережі супермаркетів «Наш Край».
Червень 2008 – лютий 2010 - керівник відділу реклами групи компаній 'Вік-Експо', 'Славекс-Авто' та 'Луцьк-Експо'. Обов’язки: просування послуг та товарів компаній у Рівненській та Волинській областях, поточна рекламна активність, організація та проведення PR-заходів різноманітної складності (прес-конференції, презентації, дні відкритих дверей, відкриття автосалонів); медіапланування; розробка рекламних кампаній; складання бюджетів та планування; внутрішнє та зовнішнє оформлення автосалонів (вивіски, пілони тощо); аналіз та моніторинг конкурентів; креатив (розробка слоганів для рекламних кампаній, написання текстів аудіо-роликів, ідеї дизайнерського рішення для різноманітних поліграфічних виробів); організація роботи з підрядниками.
Грудень 2007 – Липень 2008 – начальник відділу маркетингу та реклами ТОВ Караван будівельний Рівне. Обов’язки: маркетингові дослідження ринку, моніторинги конкурентів, цінові моніторинги, організація рекламних кампаній в Рівному та області, просування підприємства.
2003 – 2007 рр - ТзОВ “Сільпо-29”, керівник вiддiлу маркетингу та реклами пiвнiчно-захiдного регiону (міста: Рівне, Луцьк, Тернопіль, Івано-Франківськ, Ужгород). Виконувана робота: Розробка стратегічних планів по просуванню в регіоні; підготовка медіапланів та рекламних бюджетів; маркетинговий та ціновий аналіз ринку, аналіз діяльності конкурентів; дослідження та обрахунок “вигідності” нових обєктів; організація програм мерчандайзингу тощо.
2002 – 2003 рр – РА “Бюро МарТ”, керівник департаменту Промоушн та PR. Виконувана робота: написання та підготовка рекламних пропозицій / сценаріїв для комплексних клієнтів та під одноразові замовлення; організація та забезпечення участі у виставках локального та національного рівнів; написання PR- та іміджевих статей; проведення тренінгів та семінарів для персоналу Замовника.
Отримані знання та навики: підготовка та розробка рекламних кампаній; маркетинговий аналіз ринку конкурентів; вивчення цільової аудиторії; бюджетування; медіапланування тощо.
1999-2002 рр РА “КАС”, промоутер, супервайзер (організація та проведення промоушн та рекламних акцій на території м. Рівне та Рівненської області).