Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Дисциплінований, комунікабельний, цілеспрямований, з хорошими організаторськими здібностями, із відмінною здатністю аналізувати ситуацію та оперативно знаходити шляхи її вирішення
2005 р. –по даний час ПзІІ „Імперіал Тобако Юкрейн” (Західний регіон)
Посада: Регіональний спеціаліст з просування продукції
Обов’язки:
• Проведення та контроль заходів з просування продукції підприємства у регіонах проведення маркетингових досліджень з метою залучення споживачів до продукції компанії (м. Львів, Львівська обл., Волинська обл., Рівненська обл., Івано-Франківська обл., Закарпатська обл.);
• Планування і реалізація міроприємств по утриманню існуючих клієнтів підприємства і максимальне задовільнення потреб клієнтів шляхом продажів продукції компанії;
• Планування і проведення особистих зустрічей, презентацій і реалізування інших міроприємств по залученню нових клієнтів з ціллю збільшення продажів;
• Відбір, навчання та контроль за роботою персоналу (інтервюерів) для проведення маркетингових досліджень;
• Проведення мотиваційних програм;
• Проведення драйв-турів для локальної підтримки продукції компанії;
• Ведення звітності та підзвітних матеріалів згідно стандартів компанії;
• Ведення бази даних існуючих та потенційних клієнтів підприємства, підтримання достовірності, повноти, актуальності інформації про клієнтів;
• Сбір, аналіз інформації про конкурентів, потреби клієнтів і врахування їх при веденні персональних продажів.
2002 р. -2005 р. ПзІІ „Реемтсма-Україна” м. Львів (центр) 03/2002 р. -05/2002 р. ПзІІ „Реемтсма-Україна” Львівська обл 2001 р. -2002 р. ПзІІ „Реемтсма-Україна м. Ужгород
Посада: Торговий представник
Обов’язки:
• Виконання планових показників з продажу;
• Активний пошук потенційних клієнтів;
• Підтримка і розвиток співпраці із існуючими клієнтами ;
• Документальне оформлення роботи із клієнтами: запис історії відносин і контактів з клієнтами в базі компанії;
• Побудова дистрибуції тютюнових виробів у роздрібних тт;
• Просування на ринок нових брендів;
• Проведення меркетингових та трейд-маркетингових заходів;
• Координація та постановка роботи дилерів;
• Мерчендайзинг, розміщення POS- матеріалів;
• Створення бази даних клієнтів;
• Побудова маршрутів;
1999 р. – 2001 р. ПзІІ „Реемтсма-Україна”
Посада: Промоутер
Обов’язки:
• Представлення інтересів підприємства;
• Проведення різнопланових рекламних заходів;
• Збір та консолідація інформації щодо попиту на продукцію;
• Внесення пропозицій щодо вдосконалення асортименту продукції підприємстваЛьвівський національний університет імені Івана Франка. Диплом спеціаліста за спеціальністю „Інформатика”Тренінг „Вдосконалення навиків успішного продажу” - 2002 р.;
Тренінг „Управління персоналом” - 2005 р.;
Тренінг „Проведення ефективних співбесід” – 2006 р.