UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Секретар, офіс-менеджер в
  5. Секретар, офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Секретар, офіс-менеджер

Заблоковано
2 700 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:31 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Наявність лідерських та управлінських навиків,кваліфікований підхід до кожної людини і задоволення їх подребностей.Захоплення:спорт,кулінарія,танці та подорожування.Особисті якості: -відповідальна; -енергійна; -здібна; -бажання кар"єрного росту; -комунікабельна. -трудолюбива; Репутація компанії в очах клієнта безпосередньо залежить від обізнаності і професійних навичок секретаря. Додаткові обов'язки, в залежності від розміру організації завжди буду виконувати на високому рівні. На жаль відсутні великі навики і досвід роботи у ці сфері,але є НАЙГОЛОВНІШЕ-ВЕЛИКЕ БАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ,ДОБИТИСЯ КАР"ЄРНОГО РОСТУ І УСПІХІВ У РОБОТІ!!!!!! Я молода та енергійна людина,котра завжди ставить собі нові цілі і обов"язково добивається їх,ніколи не зупиняючись на пів дорозі!Якщо Ви візьмете мене на роботу,то я Вам даю 100%гарантію якісного та кваліфікованого виконання своїх обов"язків.Завжди знаходжу спільну мову з різними людьми,заряджаю їх своїм позитивом та хорошим настроєм!!!Всі клієнти завжди будуть отримувати лише задоволення,високий рівень роботи і чудовий результат моєї роботи. На жаль на співбесіду зможу прийти 25.02.2016 через сімейні обставини На жаль невеликий досвід роботи,але є наявність лідерських і управлінських навиків.А найголовніше-велике бажання працювати,добитися кар"єрного росту і успіхів у роботі!!! ПРДАВЕЦЬ-КОНСУЛЬИАНТ (Супермаркет Novus)Бер 2013 - Сер 2013 (6 міс) Раніше працювала у сфері торгівлі.Наявність лідерських та управлінських навиків,кваліфікований підхід до кожної людини і задоволення їх подребностей. Обов"язки касира: ввічливо обслуговувати покупців. підраховувати вартість покупки кожного клієнта. приймати гроші від клієнта, видавати чеки і здачу. запобігати конфліктні ситуації. забезпечувати порядок на робочому місці. Обов"язки продавця-консультанта:стежити за чистотою і порядком в торговому залі,допомагати покупцям вибрати товар і розібратися в його технічних характеристиках. ДІЛОВОД (Державна організація-нотаріус)Січ 2011 - Вер 2011 (9 міс) Обов"язки діловода: · підготовка засідань і нарад; · прийом відвідувачів; · телефонне обслуговування; · підготовка відряджень; · планування своєї роботи; Веде картотеку обліку проходження документальних матеріалів, здійснює контроль за їх виконанням, видає необхідні довідки щодо зареєстрованих документів. Відправляє відповідну документацію адресатам. Готує й здає до архіву підприємства документальні матеріали, закінчені діловодством, і реєстраційну картотеку. Виконує окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.Рівненський Державний Гуманітарний університет (Україна,Рівне) Навчання з 2010-2014роки. Історико-соціологічний ф-тет, Бакалавр

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору